Kylotonn Racing Games (avagy KT Racing ahogy a játék elején írva van) előállt a WRC 7-el, ami az eddigi legszebb játék a szériában. Rengeteg javulás látható a 6-hoz képest, de azért még mindig érezni, hogy van lemaradás a műfaj többi játékához, például a Codemasters féle DiRT szériához képest. Lássuk hát mit tartogat a jelenlegi változat.
A hatodik rész több probélmával is küszködött, amit a 7 sikeresen javított. Először is az előd pályái eléggé szélesek, „könnyűek”, arcade szerűek voltak. A mostani részben sokkal nagyobb technikát igénylő pályákat sikerült készíteni, ami folyamatosan próbára teszi a figyelmünket és az ügyességünket. A hegyi pályák nagyon szűkösek, és élvezet a kanyarokban precízen száguldani. Egészen hosszú stagek is vannak, így nem csak rövidke sprint mapok, hanem jókora távokkal rendelkező pályákon is versenyezhetünk. A grafika nagyon szépre sikerült, de még mindig nem mondanám élethűnek a modelleket. Egy-két helyszín kicsit egyhangúra sikerült, de például Mexico kiemelkedően jól designolt lett. A fények és a particle effectek látványosan javultak a korábbi játékokhoz képest, és a képkocka számra sem lehet már panaszunk.
Hangok terén számomra jobbnak tűnnek az autók hangjai, mint például a konkurens DiRT 4-ben lévő kocsiké. Néhány autónál az 1-2. sebességben érdekesen változik a hang a sebesség növekedésével, de tekintve, hogy minél jobb időt akarunk befutni, ez maximum a startnál jelenethet némi furcsaságot. A co-pilot teljesen jól elmagyarázza, hogy mi vár ránk, és ízlésünknek megfelelően beállíthatjuk, hogy pontosan mikor és milyen részletességben szeretnénk ha az információkat közölné velünk.
Ahogy már említettem feljebb a pályák érezhetően beszűkültek, néha csak minimális hely van az autó és az árok között. Tekintve, hogy az irányítást ebben a részben nagymértékben javították, nem hiszem, hogy ez bárkinek, aki egy kicsit is jártasabb már a rally játékokban a negatívumok listájára kerülne fel. A hasonló játékokban gyakran nagyon síknak tűnő utak most igazán göröngyösek lettek. A legkisebb pukli, letört ág, nagyobb kő megdobja az autót és igen csak talpon kell lennünk végre, hogy az úton tartsuk az autónkat. Számomra ez egy hatalmas pozitívum volt a műfaj többi játékához képest.
Játékmódokban nincs hiány. Egyjátékosként kezdetben például egy driving testtel indíthatunk, ami segíthet belőni a vezetési készségeinket. Van karrier mód is a játékba, ami végigvezet minket a WRC szintjein a 2017-es szabályoknak megfelelően. Készíthetünk saját versenyt is. 3 különböző slotban menthetjük az előrehaladásunkat a saját kupákon. Utolsóként játszhatunk gyors meccset, amin kiválaszthatunk egy-egy staget és azon végigsuhanunk. Többjátékos módokban van lehetőségünk online multiplayerre; offline akár 8 főig körökre osztott hot seat versenyre vagy splitscreen 1v1-re. A játékban esport szintű versenyzés is támogatva van. Készíthetünk egy saját badge-t, amit a különböző statisztikák, idők és elért eleredmények mutogatására használhatunk.
A játékban lévő replay rendszer képes azért vicces dolgokat gerenálni. Például az autón belüli anyósüléses kamera néha berajzolja a co-pilot fejét a képbe vagy a helikopteres kameraállás 10-12 másodpercig szolidan a hegyet mutatja aminek a másikoldalán megyünk az autóval. Ezt könnyedén patchelhetik, és a rengeteg újításból ítélve szerintem meg is tesznek majd.
A Warner Bros. Discovery jóvoltából, megnéztük az első négy részt. Spoiler-mentes beszámoló következik.
Kint jártunk a megújult PlayIT-en. Felnőtt-gamer beszámoló következik...
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…