4 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

A Worms Rumble launch változata úgy látszik kialakította a saját elképzelését a játékról. Ezt nem annyira a fejlesztők, mint a játékos közösség formálta így. A leginkább próbált battle royale stílusú játékmód mindig hosszú perceken keresztül keresi a játékosait, míg ezzel szemben a deathmatch szinte azonnal megtalálja a játékosokat. Véleményem szerint a deathmatch amúgy is közelebb áll a játék alap stílusához. Valószínűleg az sem segít a battle royale mód helyzetén, hogy a menüben a választáskor van egy ajánlott játékos szint, ami nem kevés játékidővel jár. Így lehet sokan inkább meg sem próbálják. 

Cosmetic dolgokat feloldhatunk account szintezéssel és minden fegyverre külön-külön szintezéssel. A kinézeten kívül igazán semmi másra nem jó az XP, de úgy igazából semmi gond nincs ezzel a rendszerrel. Legalább ha kezd egy kicsit monotonná válni a játék, akkor egy plusz célt tud nyújtani egy esetlegesen kiszemelt ruha vagy fegyver skin, amit kigrindolhatunk magunknak. Feloldhatunk még különböző számlálókat a játékos kártyánkra, szám szerint hármat. Ez arra jó, hogy ha megölünk valakit, akkor egy kártyát mutat rólunk az ellenfél számára, amin látható a teljes karaktermodellünk (rajta minden cosmetic) a kártyánk háttere (mert azok is unlockolhatók) és három általunk választott számláló, ami mondjuk megmutatja hányat öltünk, stb. Fura viszont az, hogy akár mindhárom slotra beállíthatjuk ugyanazt az egy fajta számlálót. 

Content terén meglepően kevés változás volt a bétához képest. Pályából is ugyan érkezett egy új a kiadás óta, de szinte minden egyes meccsen ugyanarra a mapra dob be. Ezt ellensúlyozza, hogy készítettek egy „The Lab” névre keresztelt hetente változó játékmódot, ahol mindig valami külön szabály van a játékra. A legutóbbi egy melee only játékmód volt, amiért egy dinós outfit is járt. Én úgy érzem, hogy ez a változó játékmód és a deathmatch lesz a végső profilja a játéknak, mert valahogy ez nagyon passzol abba, amit felépítettek. Még esetleg egy ranked matchmaking opciót el tudnék képzelni később, ami esetleg divíziókba sorolná a komolyabb játékosokat, így nem gyalázzák meg azokat, akik épp csak feltelepítették a játékot. Jelenleg nem vettem észre, hogy lenne bármiféle skill szerinti szűrés a meccsekre jelentkező játékosok között.

Legfrissebb bejegyzések

Ara: History Untold – játékteszt

Az Oxide games műhelyéből érkezett egy 4X játék, ahol a győzelemnek nem feltétele az, hogy…

2024-11-17

Metaphor ReFantazio – játékteszt

Az ATLUS 35 évnyi tapasztalattal, a Persona és Shin Megami Tensei sorozatokból merítve és rengeteg…

2024-11-16

Lego Horizon Adventures – Játékteszt

Gyerekbarát Lego-kaland, mely szakít a tradicionális Lego játékok hagyományaival, hogy valami sokkal szebbet hozzon létre.…

2024-11-15

B-PROJECT RYUSEI*FANTASIA – Játékteszt

Minőségi visual novel az idolok világában.

2024-11-14

White Day: A Labyrinth Named School – játékteszt

A White Day: A Labirynth Names Schoolt a koreai Resident Evilként is említhetném, azonban a…

2024-11-13