4 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

A Worms Rumble launch változata úgy látszik kialakította a saját elképzelését a játékról. Ezt nem annyira a fejlesztők, mint a játékos közösség formálta így. A leginkább próbált battle royale stílusú játékmód mindig hosszú perceken keresztül keresi a játékosait, míg ezzel szemben a deathmatch szinte azonnal megtalálja a játékosokat. Véleményem szerint a deathmatch amúgy is közelebb áll a játék alap stílusához. Valószínűleg az sem segít a battle royale mód helyzetén, hogy a menüben a választáskor van egy ajánlott játékos szint, ami nem kevés játékidővel jár. Így lehet sokan inkább meg sem próbálják. 

Cosmetic dolgokat feloldhatunk account szintezéssel és minden fegyverre külön-külön szintezéssel. A kinézeten kívül igazán semmi másra nem jó az XP, de úgy igazából semmi gond nincs ezzel a rendszerrel. Legalább ha kezd egy kicsit monotonná válni a játék, akkor egy plusz célt tud nyújtani egy esetlegesen kiszemelt ruha vagy fegyver skin, amit kigrindolhatunk magunknak. Feloldhatunk még különböző számlálókat a játékos kártyánkra, szám szerint hármat. Ez arra jó, hogy ha megölünk valakit, akkor egy kártyát mutat rólunk az ellenfél számára, amin látható a teljes karaktermodellünk (rajta minden cosmetic) a kártyánk háttere (mert azok is unlockolhatók) és három általunk választott számláló, ami mondjuk megmutatja hányat öltünk, stb. Fura viszont az, hogy akár mindhárom slotra beállíthatjuk ugyanazt az egy fajta számlálót. 

Content terén meglepően kevés változás volt a bétához képest. Pályából is ugyan érkezett egy új a kiadás óta, de szinte minden egyes meccsen ugyanarra a mapra dob be. Ezt ellensúlyozza, hogy készítettek egy „The Lab” névre keresztelt hetente változó játékmódot, ahol mindig valami külön szabály van a játékra. A legutóbbi egy melee only játékmód volt, amiért egy dinós outfit is járt. Én úgy érzem, hogy ez a változó játékmód és a deathmatch lesz a végső profilja a játéknak, mert valahogy ez nagyon passzol abba, amit felépítettek. Még esetleg egy ranked matchmaking opciót el tudnék képzelni később, ami esetleg divíziókba sorolná a komolyabb játékosokat, így nem gyalázzák meg azokat, akik épp csak feltelepítették a játékot. Jelenleg nem vettem észre, hogy lenne bármiféle skill szerinti szűrés a meccsekre jelentkező játékosok között.

Legfrissebb bejegyzések

Worshippers of Cthulhu – Korai Hozzáférés betekintő

A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…

2024-12-17

Jön a Wargaming új mech shootere, a Steel Hunters

Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…

2024-12-13

Temporal Purge: Z – Korai Hozzáférés betekintő

A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…

2024-12-13

Dimensionals – Korai Hozzáférés betekintő

A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…

2024-12-12

New Arc Line – Korai Hozzáférés betekintő

Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…

2024-12-11