A történeti szálak – bizony jól olvastad kedves olvasó, többeszámban írtam – is meglepő módon mindig újdonságot tettek a képzeletbeli asztalra, ezáltal még érdekesebbé téve a teljes élményt. Az alapkoncepció szerint minden főhősnek van egy sajátos, egyedi és meghamisítatlan története, amit azonban a döntéseink, az elszenvedett veszteségek és minden egyéb kalandozásunk során történt esemény is befolyásolhat. Ezen lehetőségek tárháza szinte végtelennek tűnt a sokadik história átélése során is, amelyben hol anekdotákkal hol pedig szomorú pillanatokkal szembesített a produktum. Az egyetlen kivetni valóm ezen nem fix történeti szálakkal való játszadozással maga a mélység hiánya volt. Néha úgy éreztem, hogy túlságosan éles váltásokat képes venni az utam, így a „taktikus” élmény és a tervezés mit sem segített, amikor váratlanul teljesen más történt, ahhoz képest amit a tetteim során látni akartam. Nyilván a valós világunkban is tud így működni az élet, elég sokszor, azonban valamiért személyem mindig is a már előre megírt – nem random – történeteket preferáltam jobban. Ez természetesen nem vesz el a játék élményéből, azonban nekem tudott olyan pillanatokat okozni, amelyek során picit úgy éreztem, hogy kizökkentem az összképből.