A World of Tanks csapata örömmel mutatja be új, a játékmeneten változtató funkcióját, a véletlenszerű eseményeket – egy jelentős mérföldkövet a játék csatatereinek evolúciójában. A véletlenszerű események dinamikus tevékenységsorozatokat indítanak be, amelyekre saját esélyük szerint kerül sor a következő négy pálya adott területein: Himmelsdorf, Ruinberg, Prokhorovka és Safe Haven. Az eseményzónákat piros füst jelöli, a játékosok pedig értesítést kapnak, amikor megközelítik a zónahatárokat. A harckocsizóknak óvatosnak kell lenniük az eseményzónákban, hiszen az óriási lehulló roncsok megsemmisíthetik járművüket.
Az egyes események jelentősen átalakítják az adott pálya terepviszonyait, így a játékosok új taktikai lehetőségeket kapnak. Ilyen átalakulás lehet például az, hogy új útvonalak nyílnak meg a járművek számára, illetve új fedezékek vagy tüzelőállások jönnek létre. Ennek következtében nemcsak akciódúsabbá és dinamikusabbá válik a játék, és jobban résen lesznek a játékosok, de a látványvilág is elképesztő lesz, ami még jobban magával ragadja majd a résztvevőket.
Az események típusa a pályától függ:
A véletlenszerű eseményeket a közelgő 1.23-as frissítés keretében vezetjük be.
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!