A World of Tanks csapata örömmel mutatja be új, a játékmeneten változtató funkcióját, a véletlenszerű eseményeket – egy jelentős mérföldkövet a játék csatatereinek evolúciójában. A véletlenszerű események dinamikus tevékenységsorozatokat indítanak be, amelyekre saját esélyük szerint kerül sor a következő négy pálya adott területein: Himmelsdorf, Ruinberg, Prokhorovka és Safe Haven. Az eseményzónákat piros füst jelöli, a játékosok pedig értesítést kapnak, amikor megközelítik a zónahatárokat. A harckocsizóknak óvatosnak kell lenniük az eseményzónákban, hiszen az óriási lehulló roncsok megsemmisíthetik járművüket.
Az egyes események jelentősen átalakítják az adott pálya terepviszonyait, így a játékosok új taktikai lehetőségeket kapnak. Ilyen átalakulás lehet például az, hogy új útvonalak nyílnak meg a járművek számára, illetve új fedezékek vagy tüzelőállások jönnek létre. Ennek következtében nemcsak akciódúsabbá és dinamikusabbá válik a játék, és jobban résen lesznek a játékosok, de a látványvilág is elképesztő lesz, ami még jobban magával ragadja majd a résztvevőket.
Az események típusa a pályától függ:
A véletlenszerű eseményeket a közelgő 1.23-as frissítés keretében vezetjük be.
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!
A Knights Within egy ígéretes roguelite játék, mely remek játékokból merít ötleteket, és azokat jól…
Az Oxide games műhelyéből érkezett egy 4X játék, ahol a győzelemnek nem feltétele az, hogy…
Az ATLUS 35 évnyi tapasztalattal, a Persona és Shin Megami Tensei sorozatokból merítve és rengeteg…