A Trepang 2 Indie játék mivolta a játék történetében mutatkozik meg: a játék kezdetén a minket fogva tartó börtönből megszökve megtudjuk, hogy az általunk játszott karakter a „106-os rab”, aki, az egyszerű történetmesélés alapkövét felhasználva amnéziás. Saját mivoltunk és fogvartartásunk helyszíne ismeretlen számunkra, egyetlen célunk, hogy élve megszökjünk innen. Az első pálya, mely megszökésünkről szól, tökéletes bemutatót tart a játék legerősebb részéről: a játékmenetéről. Rendkívül nagy szabadságot kapunk az elénk kerülő katonai erő eltakarításában és üdítően interaktív a játékmenet mely nagyban elősegíti a dolgunkat. A játék szabadon enged minket, így lopakodva csendesen és az egész épületet megrázó robbanással is operálhatunk az ellenfeleinkkel szemben. Lehetőségeink közé tartozik a lámpák kilövésével történő figyelemelterelés, a sötétben felkapcsolt elemlámpával való elvakítás és sok egyéb, amiket magunktól tudunk felfedezni.
Grafikailag nem számíthatunk hatalmas eredményekre, tekintve, hogy egy indie játékról beszélünk, a világ kinézete átlagos, rombolhatósága viszont magasfokú, ami kárpótol az átlagos megjelenés miatt. A játék legerősebb része a világításrendszere: minden fényforrás megszépíti a környezetet, megadva neki azt a kis lökést, ami alapján szépnek nevezhető a játék. A fényforrások azért is fontosak, mert a fentebb említettek alapján nagy szerepük van játékmenet szempontjából is.
A Trepang 2-t azoknak tudom ajánlani, akik egy PvP-től és bonyolult sztoritól mentes, de rendkívül szórakoztató lövöldére vágynak, a játék ugyanis egy meglehetősen nagy arzenált biztosít számunkra, melyet a játék során kell feloldanunk majd.
Jelen tesztünk alanya a Trepang 2, mely a Trepang Studios szüleménye. A játék egy akciódús FPS játékmenetet ígér, melyben egy szuperkatonát alakítunk, akinek különleges képességei közé tartozik az időlassítás (bullet-time) és a láthatatlanná válás. Ezen képességeket kell kihasználnunk az emberi és természetfeletti ellenfeleink semlegesítésére. A játékot erősen inspirálta a F.E.A.R. széria környezet és a természetfeletti aspektusok tekintetében, a gombnyomásra történő láthatatlanná válás és ellenfeleink megragadása és dobófegyverként használása pedig a Crysis szériát idézheti fel bennünk.
A szökésünk után megkapjuk a minimálisan szükséges expozíciót: egy 106-os azonosítóval ellátott szuperkatona vagyunk, és a játék során a tutorial során fogva tartóink zsoldosseregét kell majd akadályoznunk és kiiktatnunk. A kezdetekben nagyon könnyen beleélhetjük magunkat a szuperkatona szerepbe, tekintve, hogy ellenfeleink sem időlassításra sem pedig láthatatlanná válásra sem képesek, azonban a játékban van egy remek csavar, mely teljesen megfordítja az erőviszonyokat és a játék egy igazi horror élménnyé válik a természetfeletti ellenfelek megjelenésével. Bár ez nem lesz a játék fő motívuma, mégis egy üdítő váltás az egyszerű katonákkal való hadakozáshoz képest.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…