Oldal kiválasztása

The Last Citadel – Betekintő

The Last Citadel – Betekintő

The Last Citadel egy külsőnézetes roguelite shooter, amiben akár négy fős csapatban a névadó Citadel felfedezésére küldünk expedíciókat. Ezek az expedíciók procedurálisan generáltak. A célunk az lesz, hogy az egyre erősödő expedíciókat sikeresen teljesítsük és különböző küldetéseket teljesítsünk közben. Soloban is játszható a játék, de egyértelműen csapatos együttműködésre van kiépítve a rendszer.

A játék egy központi zónában indul, ahol a küldetéseket kapjuk, fegyvereket vásárolhatunk és fejleszthetünk az expedíció során szerzett alapanyagokból. Ez a központi zóna szolgál még a multiplayer lobbyként és a játékon belüli Wiki is itt található. Karakterünk fejlesztésére fegyvereket, aktív és passzív képességeket vásárolhatunk. A fegyverek elég változatosak már a jelenlegi állapotában is a játéknak. Lángszóróktól a gránátvetőkig elég sokféle fegyvert megtalálhatunk benne.

A csapatos játék során specializálódhatunk a loadoutjainkkal. Megtarthatjuk a megszokott tank-healer-dps felállást. Solo játékban emiatt sokkal nehezebb kezelni az egyre fokozódó nehézséget, ugyanis a képességeinket a másik két szerepkör kiváltására kell felhasználjuk. Szerencsére a négy berakható skill elegendő flexibilitást ad ehhez. A loadunkat az alábbi dolgok alapján állíthatjuk össze: 4 aktív ability, suit (lényegében a class), fegyver és passzív képesség. Ezeknek az ügyes kombinációja segít majd az expedíciók teljesítésében.

Jelenleg még nagyon korai fázisában tekintettük meg a játékot, de már így is nagy potenciál mutatkozik benne. A procedurálisan generált expedíciók sok játékórát tudnak hozni és az elég szabad eszközkészlet választás sokféle buildnek ad helyet. Soloban én nem igazán javaslom a játékot, mert túl sok szerepkört kell egyedül betöltsünk. Bugokkal, crashel nem találkoztam, de amennyiben valaki ilyesmibe fut, akkor a fejlesztő csapat szeretettel várja az információkat a játékon belüli feedback funkcióval vagy a Discord szerverükön.

Translate »