A Shadow Warrior reboot harmadik részében továbbra is Lo Wang kalandjait élhetjük át. Az offenzív poénokat mondó bér ninja most nemezisével, Orochi Zilla-val együttműköve próbálja megmenteni a világot attól a sárkánytól, amit a második rész végén véletlenül elszabadítottunk. Lényegében rajtunk kívül mindenki halott már, és ha nem állítjuk meg a sárkányt az egész világ elpusztul. Főhősünk halott démon barátjának, Hoji-nak a maszkjával, kardjával és némi fegyverrel megindul, hogy megölje a nagy sárkányt. Természetesen út közben számos furcsa kinézetű démont is meg kell ölnünk DOOM stílusban. A kivégzés rendszer is helyet kapott, amely ellenség típus szerint más-más támadási lehetőséget biztosít számunkra.
A DOOM ráhatás nem csak a kivégzéseken látszik meg, de igazán felgyorsította a csatákat is. Ide-oda ugrálunk, falon futunk és még egy grappling hookot is kapunk a közlekedéshez. A sztori során egyébként annyira sokat használjuk ezt az eszközt, hogy karakterünk még egy gúnyos megjegyzést is tesz rá. Fegyvereinkből nincs sok, de mindegyikük hasznos. Ráadásul a fejlesztési rendszer segítségével másodlagos funkciót is kapnak. A sörétesünk például fejlesztés segítségével automata fegyver lesz. Ahhoz, hogy a csata flowja ne szakadjon meg, a fegyverek és kardunk között akadás nélkül tudunk váltogatni. Ráadásul az élet és lőszer szerzés is ügyesen bele van implementálva a közelharc és a távolsági harc közötti variálásba.
Ez a rész sajnos/szerencsére nem tartotta meg a második rész Borderlands-re emlékeztető looter-shooter jellegét, hanem visszatért a lineáris storyhoz. Ez jó és rossz döntés is volt egyben. Jó olyan szempontból, hogy gondosan összeállított arénákban harcolunk és a sztorinak megfelelő ütemben haladunk a világban előre. A rossz viszont az, hogy ez a sztori nagyon rövid lett ezúttal és még csak egy küldetésválasztó sincs a játék végén ha végig vittük. New game+ opció sem áll rendelkezésre, így ha újra át akarjuk élni a harcokat, akkor mindent kezdhetünk a legelejéről fejlesztések nélkül. Még ha csak egy horda módot vagy valami hasonlót bele tettek volna, akkor már sokkal több játékórát ki lehetett volna facsarni belőle.
A karakterek szinkronhangjai megváltoztak a korábbi részekhez képest, de annyira jól teszik a dolgukat, hogy szinte fel se tűnik. Nagyon jól sikerült hozniuk a karakterek személyiségét. A háttérzenék szintén nagyon erős alapot adnak a jelenetekhez. Elektronikus zene kombinálva tradicionális hangszerekkel. Önmagában is jól hallgatható. A poénok számomra néhány esetben nem jöttek viszont át, mint ahogyan a korábbi részekben és talán nem is annyira offenzív (ami jelen esetben egy negatívum).
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!
A Knights Within egy ígéretes roguelite játék, mely remek játékokból merít ötleteket, és azokat jól…