Válassza az Oldal lehetőséget

Realm of Ink – Frissített demó betekintő

Realm of Ink – Frissített demó betekintő

A Realm of Inkről korábban már írtam egy demó betekintő cikket. Azóta a játékmenettel kapcsolatban nem történt jelentőségteljes változás, így ebben a cikkben csak a változásokat taglalnám, ha részletek bárkit érdekelnek az előző linken elérhető a korábbi cikkünk róla.

Kezdetnek, májusban megjelent egy új demó verzió, mely megnövelte a tartalmat és ezáltal nagyobb betekintést kapunk a játékba. Az egyik legfontosabb új funkció, hogy most már választható 3 különböző nehézségi szint: Kezdő, Normás és Nehéz szintek elérhetőek, melyek tematikusan ecsetekként vannak feltűntetve, ami egy nagyon kellemes kis részlet, például a kezdő nehézség a „Bárányszőr Ecset”, a normál nehézség pedig a „Rókaszőr Ecset”.

Az legnagyobb változtatása pedig a részleges angol szinkron megjelenése. Erre azt tudnám mondani, hogy néhány karakter remekül hangzik, azonban számos karakter hangja sajnos elég alulmúlja a többieket. Főszereplőnk szinkronhangja viszont remek munkát végez, remélhetőleg az egész játékban ezt a szintet várhatjuk tőle.

Ezen felül kibővült a fogadó, ahol nekifutások között találkozunk szövetségeseinkkel, kibővült egy második szinttel. Itt fejleszthetjük karakterünk és felszerelésünk, a fejlesztők szerint a teljesen meta (próbálkozások között megmaradó) fejlődés elérhető a demóban.

A próbálkozásainkat azt fűszerezi meg, hogy egy teljesen új terület és két új boss harc lett elérhető. A legnagyobb problémám az új demóval, hogy rendkívül instabil jelenlegi állapotában. Sokszor kell bezárni és újraindítani, hogy újra magához térjen.

Cikkünk írásakor bejelentettek egy Korai Hozzáférés tervezetet, ami alapján 2024 második negyedévében fog megjelenni, és a következőket fogja hozzáadni tartalomban a demóhoz:
8 új szerep forma a főszereplőnek, 6 új fegyver, 2 új terület 4 boss harccal, 15 különböző segítő és számtalan perk.

A teljes megjelenéskor a jelenlegi tervek alapján 15 szerep forma, 15 fegyver, 6 terület, egy végső és egy rejtett boss harc, rengeteg mini boss harc és számtalan egyéb javítás. Ezzel kapcsolatban csak azt tudom remélni, hogy az optimalizáció egy fontos pontja lesz a fejlesztésnek a jövőben.

Véleményünk szerint

Aktuális fórumtémák

Eseménynaptár

Translate »