Oldal kiválasztása

Quinterra – Early Access Betekintő + NYEREMÉNYJÁTÉK!

Quinterra – Early Access Betekintő + NYEREMÉNYJÁTÉK!
4 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

A Quinterra egy olyan körökre osztott stratégiai játék, amely rogue-lite deck építéssel van keverve. Célunk az, hogy a 4 faj valamelyikével összegyűjtsünk egy sereget és procedurálisan generált térképeken harcoljuk keresztül magunkat. Az expedíciók (runok) során egységeket, felszereléseket, kristályokat és talenteket gyűjtünk, amelyekkel fejleszthetjük a harci képességeinket. Mind a négy faj más célokkal rendelkezik, így más-más játékstílust igényelnek.

A csaták során nem szimplán le kell győznünk az ellenséget, hanem különféle feladatokat kell teljesítenünk. Például az egy egyik ilyen nyerési feltétel, hogy legyen több leidézett egységünk a térképen, mint az ellenfelünknek. Az egységeknek két fajtája van: minionok és elitek. A minionok leidézéséhez command pontokat kell használnunk, az elitekhez pedig mana és különféle elemek felhasználása szükséges. Az elitek szükséglete miatt nagyon fontos a megtervezett pozícionálás a térkép hexáin, mert az egyes területekből szerezhetjük meg őket.

A csaták során szerzett pénzből tárgyakat vásárolhatunk, amelyeket az egységeinkhez kapcsolva különféle képességeket oldanak fel. Például egy cipőt rátéve egy egységre megkapjuk a Reposition képességet, amelynek segítségével akció felhasználása nélkül átléphetünk egy szomszédos területre. Ezen kívül kristályokat is rendelhetünk az egységeknek, ami további fejlesztéseket nyit meg a kártyák számára. Jelenleg az Early Accessben több, mint 400 különféle ability és 200 felszerelés található. Ezeket kombinálva a négyféle frakcióval  nagyon széles a lehetőségek skálája az egyes runok során.

Minden expedíció 50 morál ponttal kezdődik, és ha eléri a nullát, akkor vesztünk. A kalandozásaink során folyamatosan csökken a szám, például ha túl sok körből tart megölni egy bosst. Egyelőre még nincs hosszútávú fejlődési rendszer a játékban, ami a halálunk után tovább menne, de a fejlesztők ígérete szerint az Early Access ideje alatt szeretnék ezt bevezetni és a balanszt beállítani. A játékosok visszajelzései alapján már most is folyamatosan hangolnak az egyes képességeken és felszereléseken. A tutorial jelenlegi állapotában még nem az igazi, de a fejlesztők ezt is igyekeznek jobbá tenni. Mindenképp érdemes a fejlesztést figyelemmel kísérni, mert nagy potenciál van az alap mechanikában.

Te is nyerhetsz egy Steam kulcsot a játékhoz, amihez nem kell mást tenned, mint a cikk alá kommentben megírni a kedvenc körökre osztott stratégiai játékod nevét.

A válaszok beküldési határideje: 2021.05.02. 21:00

A nyertesünk Kollár Dávid lett. Gratulálunk!

Translate »