Oldal kiválasztása

P.A.M.E.L.A – Játékteszt

P.A.M.E.L.A – Játékteszt65% XP65% XP
6 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Miről is szól a P.A.M.E.L.A.?  Nos ez egy survival horror játék, ahol is meg kell próbálnunk vissza szerezni a városunkat a szörnyektől, az utópikus Édenben kezdődik történetünk, ahol szörnyű fertőzés ütötte fel a fejét. A feladatunk, hogy túléljük és újra élhetővé tegyük a várost. Ebben rengeteg minden segít minket, de leginkább a craftolás és a felszerelésünk folyamatos fejlesztése, a játék mechanikája ugyanis azon alapszik, hogy minden halál után feltámadunk, mint egy klón és ha megtaláljuk az előző holtestünket, (hasonlóan mint a Dark Souls-ban) visszaszerezhetjük az ott elveszített felszereléseinket és összegyűjtött alkatrészeket.

Ám a navigálás annyira nem egyszerű a pályán, jó párszor végig kell menjünk rajta, hogy tudatosan haladhassunk és ne csak bolyongjunk, a térkép majdnem, hogy teljesen haszontalan, nem tudod megmondani rajta melyik terület felé haladsz és nincsen rajta olyan információ ami segítené a tovább haladást. A társadalom teljesen összeomlott és szinte csak robotok és zombik maradtak, akik pedig nem kedvelnek minket, így hát mindegy, hogy a rendőrség robotjai vagy az emberek után maradt zombik állják utunkat, mindkettővel meg fog gyűlni a bajunk. Főleg, amikor éppen bebuggolnak és átmásznak a falakon. (Ez egyszer fordult elő. remélhetőleg azóta javították is).

Szóval van egy alap koncepció, egy játék mechanika és pár akadály, gyűjtögetünk, építkezünk, fejlődünk és túlélünk, erről szól az egész, viszont vannak benne olyan elemek, amik nekem jobban tetszettek mint bármi más, például a ládák kódjának feltörése vagy adott dolgok meghackelése. Annyira jól kivitelezett logikai és ügyességi minigémek, hogy csak pislogtam mikor először találkoztam velük. Viszont ez nem elég ahhoz, hogy a P.A.M.E.L.A. jó játék legyen, nagyon sok potenciál van benne, és rettenetesen szép, illetve kidolgozott minden a világában, de egyelőre még ráfér jó pár átalakítás.

Például a rewarding rendszer, a túléléshez, ennünk, innunk és aludnunk is kell, ez egy nagyon jó eleme lenne a túl élősdinek, ha, kihívást jelentene ételt vagy italt szerezni. Sajnos olyan szinten el vagyunk árasztva étellel és itallal utunk során, hogy a legnagyobb nehézséget az okozza, hogy hogyan tároljuk mindezt. Van a játékban „pénz” is, ami szintén nem számít ritkaságnak és vehetünk belőle gyakorlatilag bármit, ha megtaláljuk megfelelő helyet.

Meg kell hagyni a játék nagyon szép külsővel rendelkezik, a fegyverek kidolgozottsága, a hátterek, de még a karakterek sem lehet panasz, látszik, hogy sok munka és idő lett befektetve ezért az eredményért, a gond csak az, hogy a többi szempont rovására, az előbb felsorolt gondok még nem is akkora nagy katasztrófák, mert a permadeath mód kellő nehézséget ad az egésznek, viszont én nagyon hiányoltam egy tutoriált vagy bevezetést az elejéről, mert magamtól bevallom férfiasan rá se jöttem, hogy mit kell csinálni, utána kellett néznem a neten és szerintem ez egy játéknál nem jó pont.

Értékelés

65%

Összefoglaló Nagyon szépre sikerült a játék, ám ennek legalább a harmadát a játékmenetre kellett volna fordítaniuk és akkor nagyszerű játék lehetett volna, mert potenciál az lenne benne.

65%

Véleményünk szerint

Aktuális fórumtémák

Eseménynaptár

Translate »