A None Shall Intrude egy olyan kártyajáték, amelyben egy hatalmas sárkányt irányítva kell megakadályoznunk a hősöknek, hogy sikeresen befejezzék a raidet. Ehhez egy folyamatosan bővülő kártyapakli áll majd rendelkezésünkre, amelyet a pályák között feltölthetünk újabb elemekkel és ezen kívül bónuszt adó tárgyakat is szerezhetünk. Ha ez még mindig nem lenne elegendő, akkor egy elem alapú kombinációs rendszert is kapunk, hogy rászabadítsuk a pusztítást az ellenfeleinkre.
Az egész pálya a rendelkezésünkre áll, hogy főként tűz alapú sebzést okozzunk az ellenfeleinknek. Ezt a tűz sebzést kombinálhatjuk föld és levegő képességekkel. Minden elemnek megvan a saját kombinációja, amely valamilyen effektet hoz létre. Például egy alap cellára tűzre még egy tűz sebzést teszünk, akkor láva cella jön létre. Ha még abba is egy tüzes kártyát nyomunk, akkor kapunk egy elkölthető akció pontot és növeljük a boss mechanika méterünket, amely egy egész pályát lefedő tűz sebzést okoz.
Ha nem járunk sikerrel a hősök megállításában, akkor sincs gond, ugyanis folyamatosan boss mechanikákat és talent pontokat szerezhetünk, amelyek újabb lehetőségeket adnak a kártyalapjaink kiaknázására. Fontos ügyelni viszont arra, hogy a boss mechanikák a három phase alatt nem mindegyikben működnek. A boss phase aktiváció az életünk százaléka alapján történik, ahogy azt egy rendes raid boss esetén is tapasztalnánk.
A pályák közötti haladás egy világtérkép alapján működik. Ezen zónákat tudunk elfoglalni és egy régión belüli összes zóna elfoglalása után permanens bónuszt kapunk. Eközben városokat zúzhatunk le egyfajta puzzle mechanikaként, amely az elpusztított épületek alapján ad nekünk jutalmat. Más sárkányokkal is harcolhatunk, de egy fő sztori szál is van, amelyben különféle epikus karakterek próbálnak az életünkre törni. A pályák nem kifejezetten változatosak, csak néhány biome van. Viszont az, amelyiken egy mozgásban lévő karavánon történik a harc, az kifejezetten látványosra sikerült a grafikai stílus keretein belül.
A Palworld univerzuma még elérhetőbbé vált!
Ha a Risk of Rain 2 játékmenetét megtartva annak karaktereit cicákra cseréljük, akkor nem kapunk…
Egy mesebeli utazás a perzsa mitológia világába: Ez a The Tale of Bistun!