NEODUEL: Backpack Monsters – DEMÓ betekintő
Számomra meglepő módon, az „inventory management” játékok egyre népszerűbbek mostanában. A NEODUEL: Backpack Monsters egy pokémonhoz hasonló elem és típusrendszerrel operáló inventory management PvP auto battler. Még elolvasni is hosszú mi is ez a játék, de ez dióhéjban annyit jelent, hogy különböző szörnyecskéket próbálunk bezsúfolni egy elemekből álló négyzetalapú „hátizsákba”, lehetőleg úgy, hogy a legtöbb elemi linket alkossuk meg. Ha ez készen áll, akkor csatába engedjük az összeállított csapatunkat, akik az ellenfél csapatával automatikusan harcolnak. Egy-egy csata nem tart tovább 40-50 másodpercnél és jelenleg nem mondanám látványosnak sem. Egy minimális animáció jelzi, hogy melyik szörnyünkkel történik éppen valami és mindkét oldalon fel-alá cikáznak az állapotjelzők és sebzések, aminek a követését megpróbálni sem érdemes.
A játék teljesen multiplayer, minden csatánk más szörnygyűjtők ellen történik majd, így, ha egy csatát el is vesztünk a következőt biztosan egy másik emberi ellenfél ellen kell majd megvívnunk, így soha nem tudunk számolni azzal, hogy mivel állunk majd szemben. A pokémon ihlet abban is meglátszik, hogy a szörnyeink különböző esszenciák mellé helyezve 1-1 harc után képesek fejlődni és erősebb szörnyekké válni, viszont ez azzal jár, hogy több helyet is foglalnak a hátitáskánkban. Új szörnyekre úgy tehetünk szert, hogy minden csata után egy 6 db véletlenszerű szörnyből álló kínálatból vásárolhatunk a csatában megszerzett pénz segítségével. Amennyiben a 6 szörnyből egyik sem nyeri el tetszésünket, úgy pénzért újra sorsolhatjuk a kínálatot. A demó, ami jelenleg elérhető csak egy tournament módot tartalmaz, melyben csatáról csatára megyünk előre, és egy alapokat elmagyarázó tutorial kapott helyet. A későbbiekben lesz egy jegyzék mely a játék összes elemét fogja tartalmazni, azonban ez egyelőre még csak a tutorialban szereplő alapokat tartalmazza.