A MULLET MADJACK egy vérbeli 90-es éveket idéző játék, amely a Post Void alapjaira építve egy hipergyors FPS lövöldét hoz létre. A játék világa szerint mi egy tökös gyilkológép vagyunk, aki egy elrabolt lányt megy kiszabadítani és egy livestreamen követik az eseményeket a nézők. Minden általunk végrehajtott gyilkolás és combo mozdulatsor növeli a likeok számát, amely egy minimális időt ad hozzá az életünkhöz. Ha megunja magát a nézőközösség, meghalunk és kezdhetjük az elejétől. Ezen felül a PEACE corp. különböző fejlesztésekkel is ellát bennünket minden sikeresen teljesített zóna után, hogy még jobb műsort nyújthassunk a nézőknek.
A bal kezünkben folyamatosan figyelemmel tarthatjuk a rendelkezésre álló időt az életünkből, amelyet a végrehajtott gyilkolások és azoknak a stílusossága növel. Ezekhez nem csak különféle fegyverek, de pályán található veszélyforrások is mind a gyilkolást teszik lehetővé. A lövöldözésen kívül egy katanával is kaszabolhatjuk az ellenfeleinket, belerúghatjuk őket ventilátorokba vagy például lerúghatjuk őket egy magaslatról. Ha ezeket még változatosan egy szép, összetett mozdulatsorba fűzzük, akkor még több időt tudunk kinyerni a nézőktől. Instakillhez használható fegyvereket is találhatunk a pályán, mint például tűzoltó baltákat vagy épp asztalokba állított késeket. Ezeket a kivégzéseket egy brutális közeli kép is kíséri.
A játék látványvilága minden elemében a korszak neonnal átitatott animéit idézi, amelyet egy VHS filterrel is megerősít. A főhősünk kinézete, jelleme és a PEACE corp. navigátora, aki beszél hozzánk a pályák között szintén azt az érzést kelti, hogy mi magunk is egy ilyen anime részesei vagyunk. A karakterek és a világ kiválóan egyesíti a 3D és a 2D formákat és felületeket. A részletgazdag kidolgozás pedig megmutatja számunkra, hogy az alapként használt korszakok imádó emberek készítették azokat.
A képi világot egy nagyon erős synthwave zenei anyag kísér, ami szinte önmagában is megállná a helyét a játék nélkül is. A korszakra jellemző nagyon klisés egysoros poénok is megtalálhatók a játékban, amelynek gyakoriságát növelhetjük is egy pálya végi powerup segítségével. A teljes immerzió kedvéért még egy virtuális unboxingot is csinálhatunk a játék „dobozos, fizikai verziójáról”, amely szintén alaposan ki van dolgozva és folyamatos narrációval rendelkezik. A végén még egy bónusz fejlesztést is bezsebelhetünk általa! A pályák olyan jól egyolvadnak, hogy nagyon sokszínű randomizációra ad lehetőséget, így ha újra és újra nekifutunk az egyes szinteknek, akkor nagyon alacsony az esélye, hogy két egyforma runban lenne részünk.
A Tomb Raider sorozat klasszikus epizódjainak felújított változatai immár elérhetők modern platformokon.
A Fera: The Sundered Tribes egy sandbox nyílt világú játék, mely Monster Hunter és Legends…
Nézzük milyen új bejelentéseket kaptunk
A zseniális The Legend of Heroes: Trails through Daybreak közvetlen folytatása röviddel annak lezárása után…