6 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Minden játék a maga módján eredeti, lehet, hogy  egy adott stílushoz tartozik, de akkor is van benne az a kis plusz, vagy létre hozhat teljesen új stílust is (például: Rocket League), olykor ez nagyszerűen sikerül, és van olyan, hogy hatalmasat bukik, de 2x ugyanazt ritkán kapjuk, a fejlődés és innováció szükséges elem a sikeres játékokhoz. Ezt tudja a mai játékunk fejlesztőcsapata is.

Lássuk milyen a Mothergunship!

Első ránézésre azt hinné az ember, hogy egy pörgős, akció dús, igazi sci-fi játék, nos ebből a legutóbbi jelző igaz. Sajnos eleinte a Mothergunship, se nem túl pörgős, se nem túl akció dús, ami elég érdekes teljesítmény mert semmi másról nem szól mint egy űrhajón való lövöldözésről. Igaz idővel beindul, de az eleje nem túl izgalmas.

Így hát első neki futásra csalódtunk, de ez igazából a saját elképzelésim és elvárásaim miatt történt, hisz a játék nem tehet arról, hogy én mást vártam, úgyhogy nézzük meg objektíven. A bevezetőben olvasott monológ arról, hogy minden játék egyedi a maga módján, itt sem marad el, ha valamiben egyediségben kitűnő alkotás, hisz saját magunk készíthetjük el fegyverünket, darabonként rakhatjuk össze és a végtelenségig építhetjük, hogy a karakterünk, hogy bírja el az már az ő baja.

Tehát lehet hatalmas fegyverünk, de miről szól a játék? Egy invázió ellen kell felvennünk a harcot egyszemélyes hadseregként,  persze segítenek minket néhányan, de ők inkább a poén kedvéért vannak benne mint sem tényleges segítséget nyújtanak. Helyenként érezhető, hogy saját magát sem veszi komolyan a játék, amivel ha tudunk azonosulni akkor kellemes kacagással fog végződni minden dialógus.

A harcrendszer egyszerű, 2 fegyvert építhetünk és 1-1 kezünkben elhelyezve kell felül kerekedni az ellenséges erőkön, miközben kerülgetjük a golyózáport. Ebben segít minket a felszerelésünk is, ami fejleszthető és alapvetően tripla ugrással rendelkezik, ami további upgrade-kkel akár meg is duplázható.

Összességében, egyedül kell megmentenünk a világot az oldalunkra szerelt felszereléssel, amiből egy kezünkben  annyi van mint amivel az orosz hadsereg bír. A játék lassan indul be, de ha van hozzá türelmünk, hogy ezt kivárjuk teljesíti az elvárásokat. Ugyan akkor az irányítása nem a legjobb és csak lassan lehet hozzászokni.

Legfrissebb bejegyzések

FORWARD: Escape the Fold – Játékteszt

Indie kártya-alapú dungeon crawler.

2024-11-07

Vlad Circus: Descend Into Madness – Játékteszt

Amikor nem nevet már a bohóc sem...

2024-11-06

Ország Játéka 2024: igazi játékbirodalom költözik az Elevenparkba

Tizenegyedik alkalommal rendezi meg a JátékNet az Ország Játéka versenyt, amelyre idén 65 játékot neveztek…

2024-11-02

MAX – 2024. novemberi ajánló

Novemberben jönnek a rosszfiúk (Bad Boys-filmek), lesznek Nicholas Cage- és Dustin Hoffman-válogatások, továbbá érkezik az…

2024-11-02

Star Trek játékmód a World of Warshipsben

A legendás Star Trek franchise három új, nem mindennapi hadművelettel tér vissza, új hajókat, parancsnokokat…

2024-11-02

Flowstone Saga – Játékteszt

JRPG puzzle alapú csatákkal.

2024-11-01