4 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Új év, új szezon. A Monster Energy Supercross idei megjelenése próbál újítani az évente megjelenő széria nyújtotta tartalmakon, de azért nem viszi túlzásba. Többek között egy „komolyabb” single player kampányt kapunk, amiben még egy tech tree is található. Grafikailag ez a rész lett eddig a legszebb a sorozatban. Az új Compund lehetőséget ad a gyakorlásra és karakterünk fejlesztésére. A nehézség pedig továbbra sem kedvez az amatőrök számára, de legalább egy ideális ív állítható (amiről egy achievementet is kapunk, hogy mindenki láthassa, hogy használtuk).

Ahogy elindítjuk a játékot már karaktert kell kreálnunk, amire korrekt mennyiségű opció áll rendelkezésre. Sajnos női karaktert továbbra sem készíthetünk benne. Választanunk kell gyártót is, ahol érdemes figyelni a motorok nyújtotta statokat, mert az elején még érezhető különbség van közöttük. Ruházatot és felszereléseket több, mint 100 márka kínálatából válogathatunk. Két ruha DLC is található már a játékban, egy Neon nevű élénk színű dizájn és egy Patriot nevű zászlós kinézet, amelyek egy-egy sisak, cipő, ruha és motor matricákból állnak.

Ha a kampány mód felé vesszük az irányt, akkor nekikezdhetünk saját profi karrierünknek. Avatarunk segítségével a névadó verseny széria eseményeit élhetjük át, és a fő eventek között különféle training napokon és speciális eseményeken vehetünk részt.. Ezek a training módok az oktatáson kívül pontokat is adnak, amelyeket versenyzőnk fejlesztésére fordíthatunk. Például ha nehezebben megy a kanyarodás, akkor pontokat költve rá javíthatjuk a statját. Motorosunkra is ügyelni kell, mert ha lehúzzuk szegényt egy verseny alatt, akkor vaskos pénzösszeg lesz kezelése és romlik a teljesítménye még sérült állapotban van.

Ahogy eddig is megszokhattuk ez nem szimplán egy MX versenyzős játék, hanem inkább egy szimulátor. Folyamatosan kell a motorosunk súlyát és pozícióját állítani a motoron, ha nem akarunk nagyokat bukni és dobogós helyezést szeretnénk elérni. Ahhoz hogy nagyobb célközönsége lehessen a játéknak szerintem érdemes lenne végre egy olyan nehézséget behozni, ami legalább a súly elosztást és az oldal irányú döntést automatikusan kezelné.

A versenyek során a legkönnyebb beállítások mellett is brutális az AI. Mindig szinte egy rajban haladnak, és ha hibázol, akkor akár el is engedheted a versenyt. Különösen igaz ez az utolsó körre, ahol látszólag vérszemet kap az AI és törik-zúzzák egymást és  ezáltal minket is, hogy egy jó helyezést érjenek el. Sok esetben nem is törekednek arra hogy minket vagy más NPC-ket kikerüljenek. Nem egyszer történt meg, hogy egy szépen elkapott kanyaromba kb. teligázzal belerongyolt egy AI és kirepített az út szélére. Szerencsére van egy versenyenként limitált számban használható visszajátszás rendszer, amivel egy-egy balesetet visszapörgetve eltörölhetünk.

Legfrissebb bejegyzések

A World of Warships: Legends új, ünnepi tartalmai

A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…

2024-12-20

Worshippers of Cthulhu – Korai Hozzáférés betekintő

A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…

2024-12-17

Jön a Wargaming új mech shootere, a Steel Hunters

Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…

2024-12-13

Temporal Purge: Z – Korai Hozzáférés betekintő

A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…

2024-12-13

Dimensionals – Korai Hozzáférés betekintő

A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…

2024-12-12

New Arc Line – Korai Hozzáférés betekintő

Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…

2024-12-11