3 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

A King of Seas a Sid Meier’s Pirates! világát idéző kalóz RPG, amiben open world hajózva fedezhetjük fel a tengereket és kereshetünk kincseket vagy rabolhatunk ki gyanútlan hajósokat. Két főhős közül választva beállhatunk a kalózok oldalára, miután apjának meggyilkolásával gyanúsítják meg főhősünket. Célunk az, hogy tisztázzuk főhősünk nevét és elfoglaljuk helyünket a trónon.

A tengeren hajózva különféle helyszíneket látogathatunk meg ahol küldetéseket vehetünk fel, kereskedhetünk vagy hajónkat fejleszthetjük. A kereskedelmi célokon kívül mentő pontként is szolgálnak ezek a területek amelyek megtörik az open-world tengeri csatákat. Főként ezekből a csatákból áll a játék, amelyhez erősen ajánlott a controller használata. Ha billentyűzet/egér kombinációt használunk, akkor többet harcolunk majd az irányítással, mint az ellenséges hajókkal. Az irányítás ugyan meglehetősen egyszerű (állítható sebességi fokozatok és kanyarodás; bal és jobb irányú tüzelés), de a PC-s kiosztás mégis elég kényelmetlen. Az egeret lényegében nem is használhatjuk a jelenlegi jelenlegi állapotában.

A hajónkat fejleszthetjük különféle elemek megvásárlásával, de a stat rendszer sem az igazi még. Hazudnék, ha azt mondanám, hogy az alap ágyúhoz képest sokkal messzebbre vitt volna egy sokkalta fejlettebb változata. Ennél látványosabb fejlesztést nyújatnak viszont a varázslatos képességek amelyeket szintén felszerelhetünk a hajónkra. Ilyenek például a szellemhajóvá változás, amivel sokkal gyorsabban tudunk haladni egy rövid ideig, nagy polip csápok megidézése vagy egy hosszú lánggal égő lángszóró. Érdemes taktikusan bánni velük, mert elég nagy a cooldown rajta, és néha saját magunknak is kárt okozhatunk a velük.

A látványvilág nagyon stílusos és az élénk színei egyéniséget adnak a játéknak. Ezen felül a világ procedurálisan generált, így nem lesz két egyforma kaland. A világ a cselekvéseinkre is dinamikusan reagál. Például a tengeri útvonalak megváltoznak annak függvényében, hogy milyen helyeket foglaltunk el. A felfedezésünket egy vastag köd felhő takarja, amit pénzért felfedhetünk egy térképessel beszélve. Ezen felül környezeti tényezők is megnehezítik az utazásainkat. Ilyenek például a viharok, amelyek könnyen véget vethetnek az utunknak, vagy a szélirány, ami könnyedén megváltoztathatja a csaták kimenetelét.

Legfrissebb bejegyzések

Ország Játéka 2024: igazi játékbirodalom költözik az Elevenparkba

Tizenegyedik alkalommal rendezi meg a JátékNet az Ország Játéka versenyt, amelyre idén 65 játékot neveztek…

2024-11-02

MAX – 2024. novemberi ajánló

Novemberben jönnek a rosszfiúk (Bad Boys-filmek), lesznek Nicholas Cage- és Dustin Hoffman-válogatások, továbbá érkezik az…

2024-11-02

Star Trek játékmód a World of Warshipsben

A legendás Star Trek franchise három új, nem mindennapi hadművelettel tér vissza, új hajókat, parancsnokokat…

2024-11-02

Flowstone Saga – Játékteszt

JRPG puzzle alapú csatákkal.

2024-11-01

Hogyan válassz tökéletes Bluetooth fülhallgatót?

Ha figyelembe veszed a cikkben felsorolt szempontokat, biztosan olyan vezeték nélküli Bluetooth fülhallgatót találsz, amely…

2024-10-29

Romance of the Three Kingdoms 8 Remake – játékteszt

A Romance of the Three kingdoms 8. részének remake-je egy történelmi utazást kínál, mely képes…

2024-10-29