4 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

A King of Seas a Sid Meier’s Pirates! világát idéző kalóz RPG, amiben open world hajózva fedezhetjük fel a tengereket és kereshetünk kincseket vagy rabolhatunk ki gyanútlan hajósokat. Két főhős közül választva beállhatunk a kalózok oldalára, miután apjának meggyilkolásával gyanúsítják meg főhősünket. Célunk az, hogy tisztázzuk főhősünk nevét és elfoglaljuk helyünket a trónon.

A tengeren hajózva különféle helyszíneket látogathatunk meg ahol küldetéseket vehetünk fel, kereskedhetünk vagy hajónkat fejleszthetjük. A kereskedelmi célokon kívül mentő pontként is szolgálnak ezek a területek amelyek megtörik az open-world tengeri csatákat. Főként ezekből a csatákból áll a játék, amelyhez erősen ajánlott a controller használata. Ha billentyűzet/egér kombinációt használunk, akkor többet harcolunk majd az irányítással, mint az ellenséges hajókkal. Az irányítás ugyan meglehetősen egyszerű (állítható sebességi fokozatok és kanyarodás; bal és jobb irányú tüzelés), de a PC-s kiosztás mégis elég kényelmetlen. Az egeret lényegében nem is használhatjuk a jelenlegi jelenlegi állapotában.

A hajónkat fejleszthetjük különféle elemek megvásárlásával, de a stat rendszer sem az igazi még. Hazudnék, ha azt mondanám, hogy az alap ágyúhoz képest sokkal messzebbre vitt volna egy sokkalta fejlettebb változata. Ennél látványosabb fejlesztést nyújatnak viszont a varázslatos képességek amelyeket szintén felszerelhetünk a hajónkra. Ilyenek például a szellemhajóvá változás, amivel sokkal gyorsabban tudunk haladni egy rövid ideig, nagy polip csápok megidézése vagy egy hosszú lánggal égő lángszóró. Érdemes taktikusan bánni velük, mert elég nagy a cooldown rajta, és néha saját magunknak is kárt okozhatunk a velük.

A látványvilág nagyon stílusos és az élénk színei egyéniséget adnak a játéknak. Ezen felül a világ procedurálisan generált, így nem lesz két egyforma kaland. A világ a cselekvéseinkre is dinamikusan reagál. Például a tengeri útvonalak megváltoznak annak függvényében, hogy milyen helyeket foglaltunk el. A felfedezésünket egy vastag köd felhő takarja, amit pénzért felfedhetünk egy térképessel beszélve. Ezen felül környezeti tényezők is megnehezítik az utazásainkat. Ilyenek például a viharok, amelyek könnyen véget vethetnek az utunknak, vagy a szélirány, ami könnyedén megváltoztathatja a csaták kimenetelét.

Legfrissebb bejegyzések

Rogue Waters – Játékteszt

Körökre osztott kalóz játék természetfeletti erőkkel. Állj bosszút és hódítsd meg a tengereket!

2025-03-25

Confronted – Early Access Játékteszt

Fedezd fel a Confronted sötét, elhagyatott kastélyának misztikus titkait, ahol minden lépés egy új rejtélyhez…

2025-03-25

MACROSS – Shooting Insight – Játékteszt

A Macross egy szerethető játék akar lenni, de olyan alapvető problémákkal küzd, ami miatt sajnos…

2025-03-24

Sancticide – Korai hozzáférés – Játékteszt

Mi a jó, mi a rossz, de leginkább rendes leszel vagy gonosz?

2025-03-23