A Killsquad egy ARPG, amiben fejvadászokat alakítva egyedül vagy akár 4 fős coop csapattal teljesítünk küldetéseket földönkívüli területeken. Jelen esetben az ARPG action része teljesen helytálló kifejezés, mert nagyon dinamikus harcokat fogunk találni benne. Jelenleg Early Accessben elérhető a játék Steamen, és amennyiben nem szeretnénk bugokkal és egyéb furcsaságokkal találkozni azt ajánlom, hogy inkább az 1.0 után ugorjunk a játékba.
Jelenleg 4 karakter közül választhatunk: Cass – közelharci dps, teleportálni és láthatatlanná tud válni; Kosmo (az űrbéli Jason X hasonmásverseny győztese) – közelharci tank karakter aki kétkezes kalapácsával aoe skilleket használ; Troy – dupla pisztolyos ranged dps; Zero – erős healer jó crowd control skillekkel, solo játékban viszont nem túl hasznos.
Karaktereink minden contract esetén lvl 1-ről indulnak (mint egy MOBA esetében) és 2,4,6,8 és 10. szinten 3-4 felajánlott upgrade közül választhatjuk ki az aktuális küldetésnek megfelelőt. A contract teljesítéséért cserébe pénz kapunk, amit a főmenüben egy vendornál költhetünk el karakterünk item leveljének növelésére. Nagyobb item level nehezebb küldetéseket nyit meg számunkra.
A harc során látványos és színes effekteket látunk, amik ahogy előrehaladunk elég kaotikusak tudnak lenni. Ennek ellenére a hit feedback nagyon jó, „érezhető súlya van az ütéseknek”. Egy jobb Kosmo kalapácsos ütésnél láthatóan szétdobódnak az ellenfeleink és auto attacknál is hangos és animált effektje van egy-egy bevitt találatnak. Nem csak ellenfeleink, de mi magunk is láthatóan pattogunk egy elvétett kitérés esetén. Harcokban szerezhetünk DNA-t, amit vendorokban elkölthetünk különböző upgradekre vagy esetleg healelhetünk belőle. Ha nem használjuk fel, akkor a pálya végén creditté váltható.
Revelation névre keresztelt első szezonjában elég bíztató pontokat találhatunk augusztustól egészen decemberig bezáródóan. Egyelőre a játékban lévő tartalom meglehetősen limitált. Ez valószínűleg annak tudható be, hogy a fejlesztő csapat nagyon erősen dolgozik a játékosok által jelentett hibák kijavításán. Tesztelésem során én is találkoztam több game breaking buggal (a pálya végét jelentő főboss elfelejtett lespawnolni, megüthetetlen quest npc-k, 3 skill bizonyos sorrendjében elnyomásával teljes halhatatlanság). Ezeket jelentettem a fejlesztő csapatnak, akik még aznap kapcsolatba léptek velem és munkához is láttak. Jelenleg a három említett hiba egyike sem áll fent.
Jelenleg még elég korai fázisában jár a játék, de érezhető, hogy egy jó alap van benne. Remélhetőleg idővel egy nagyon kompetens játék kerekedik majd ki belőle, mert nagyon bíztató az, amivel most találkoztam. Most tartalmilag még elég gyenge a felhozatal, de már így is csordogál be a tartalom a játékba. A második nyári event is megy épp, amiben exkluzív early access tárgyakat lehet szerezni. Ha a community a játék mögé áll (ami jelenleg 75.000 játékost számlál) akkor valószínűleg még éveken keresztül hallhatunk majd róla.
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!