A KarmaZoo-n keresztül a Pastagames megmutatja nekünk, hogy 9 teljesen idegennel, szavak nélkül is mennyire jól össze lehet dolgozni egy közös cél érdekében, még ha teljesen különbözően kezdünk neki a játéknak. A játék során egy maximum 10 fős csapatot alkotva kell a karma-fákat helyreállítani egymást segítve az út nehézségein keresztül.
Minden feloldható karakter saját képességgel, és ami még fontosabb, két egyedi animációval rendelkezik melyeket a játék táncoknak hív. Minden karakter képes duplán ugrani és „énekelni”, de van, akit nem sebeznek a tüskék, van, aki lebegni tud, van, aki platformokat biztosít a többiek számára, és még sorolhatnám a több mint 50 különböző karakter különlegesebbnél különlegesebb képességeit. A játék pályatervezése remekül kihasználja ezen karakterek különleges tulajdonságait, és rákényszeríti a játékosokat, az összedolgozásra, ez rövid időre nagyon szórakoztató. Az eddig leírt „Loop” játékmód legnagyobb hátránya a monotonitása, 1-2 kört lejátszva nagyon repetitívvé tud válni ugyanis a cím. Minden új szint ugyan arra a 6-7 különböző mechanikára épülnek, beleértve néhány olyat, amit, ha lehetőségem lenne kivenném a játékból (nem amiatt mert unfair, hanem egy koordinálatlan csapattal valósággal lehetetlen rajta átnavigálni), és a karakterek, aranyos animációik és különleges képességeik ellenére teljesen ugyanúgy működnek mechanikailag.
A KarmaZoo másik játékmódja, a „Totem” egy kompetitív mód, melyben 8 fő tud játszani, akár egy képernyőn is lokálisan. A lényege, hogy gyors lefutású körök követik egymást, és hol csapatosan, hol egyénileg kell versenyeznünk különböző játékmódok során egymással. Ez a mód lényegesen kiforratlanabb, mint a Loop, és a nem jutalmaz Karmát sem a sanctuary számára, couch coop-ra tökéletes, egyébként a fő játékmódhoz képest sajnos felejthető mód.
A játékosok összegyűlése után az összeverődött csapatnak négy ellenőrzőponton kell végig ugrálnia, miközben segítik egymást. A négy pályaszakasz egy 300 fős készletből választja ki a játék aszerint, hogy hány darab, és milyen karakterek alkotják csapatot. Ha túl sokáig egyedül maradunk, kialszunk, és kiesünk a következő pályarészig, ezért közel kell maradnunk a csapat többi részéhez. Mivel két fő elegendő ahhoz, hogy ne aludjon ki az auránk, így folyamatosan figyelnünk kell, ha valaki lemarad és a segítségére sietni, ha van lehetőségünk. A pályákon elhelyezett tüskék és más veszélyek által bekövetkező halálok egy-egy sírkövet hagynak maguk után, ami egy használható platformként működik. Az összes pálya megoldásához együttműködésre van szükség köztünk és a csapatunk között, minden feladvány úgy van kialakítva, hogy segítséggel tudjunk tovább jutni, így ösztönözve minket a közös gondolkodásra. Minden, segítség, melyet a többi játékosnak nyújtunk, karmával jutalmaz minket, a karma pedig a menhelyünkön használható karakterek és egyéb bónuszok feloldására.
A FAIRY TAIL folytatása egy karakterközpontú, látványos harcokkal társított kalandot tartogat, melyet főleg a széria…
A VoidTrain egy rendkívül ígéretes Korai Hozzáférésű játék, ami jelenleg nem tud felérni a témájában…
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…