Az OlliOlli második része gond nélkül hozza az elvárt színvonalat. A nagyon jó zene választék és az akár pályákon keresztül átívelő kombók feledtetik velünk, hogy már 30 perce próbáljuk ugyanazt a pályát végigvinni.
A játék PC-s változatához controller használata erősen ajánlott!
Aki esetleg nem ismerné az első részét a játéknak, annak úgy tudnám bemutatni, mint egy gördeszkás játékot, amiben hatalmas szorzókkal ellátott kombókat hozhatunk össze, miközben különféle ugrásokat, korlátokon csúszásokat hajtunk végre. A Tony Hawk's Pro Skater vagy a Skate szériához képest viszont az jelenti a nagy különbséget, hogy nem egy 3D-s „nyitott” világban gördeszkázhatunk, hanem egy 2D-s nézetből, kvázi platformerszerűen trükközünk, miközben nagy sebességgel folyamatosan jobbra haladunk.
Természetesen itt nem az platformokon való ugráláson lesz a hangsúly, hanem a tökéletesen kivitelezett trükkökön és azok landolásán, mert az összpontszám szempontjából nem mindegy, hogyan érkezünk a földre. Ezeket a trükköket a frappánsan elnevezett „Tricktionary”-ban tekinthetjük meg, és a maximalisták kedvéért egy kis csillagocska jelzi, hogy melyik trükköket sikerült már végrehajtanunk. Ami számomra nagyon tetszett, hogy ezeket a trükköket, csúszásfajtákat és állásokat nem azonnal beletolja az arcunkba, ahogy elindítjuk a játékot, hanem ahogy a karrier módban haladunk előre, szépen lassan csorgatja belénk a tutorialokat, hogy mindig csak egy könnyen megtanulható mennyiséget kelljen az agyunkba vésni.
Játékmódokból sincs szerencsére hiány. Elsőként ott a karrier mód, ahol az 5 világban haladhatunk előre, és különböző challangeket teljesíthetünk. Amennyiben teljesítettük mindegyik kihívást az adott pályán, akkor aktiválhatjuk a RAD mode-ot, ami a játék szerint is „pokolian nehéz”. Azt tényleg csak a mazochista játékosoknak ajánlom. Van még lehetőségünk szimplán pontokért deszkázni a feloldott pályákon a saját szórakoztatásunkra vagy a leaderboardon való dicsekedésre. Itt annyi a csavar, hogy csak egyetlen, hosszú combora van lehetőségünk. Vége a combodnak, akkor vége a pályának is. Ha már leaderboard, akkor a Daily grind módot sem szabad kihagyni, ahol 24 óránként van egy új pálya, amin végigcsúszkálva és trükközve kell a lehető legmagasabb pontszámot elérni, és ha úgy pörgetjük a trükköket, mintha robotok lennénk, akkor bekerülhetünk az első 100 közé (valahova a legvégére).
Külön kiemelném a Combo rush funkciót, ami egy 4 játékos helyi többjátékos mód. Négyfele osztott képernyőn mindenki a saját deszkásával egyszerre trükközik végig a pályán, és az nyer, akinek a pontszáma nagyobb lesz. Nagyon sajnálom, hogy ebből nincs online játékra lehetőség, mert nagyon hangulatos játékmód.
Az OlliOlli2 tökéletes folytatása az elődjének. A jó zenék és a számtalan kombó nagyon jó időtöltést nyújtanak a casual és hardcore játékosok számára is. Ha online multiplayer mód és egy kicsit több világ lenne, ahol porrá zúzhatnánk a deszkásunk összes létező csontját, akkor nagyon könnyen kaphatna a játék 10 pontot is.
Értékelés: 9/10
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…