Kategóriák: PC tesztek

Poly Bridge – Bemutató

9 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

A sandbox játékok mindig megmozgatják a játékosok fantáziáját, mindenkit a maga módján. Az internetes szenzáció, a Poly Bridge esetében sincs ez másképp, aminél már a Steam Workshopban is megoszthatjuk kreálmányaink.

Amikor azt mondom, hogy az emberek kreativitása határtalan, akkor talán nem tudjátok érzékelni a szó valódi súlyát. Ehelyett inkább két végletet mondok:

  • Golden Gate híd
  • Hidraulikával működő fallosz, ami a kocsit bele”löki” a másik oldalon lévő „alagútba”

Azt hiszem, ezek után már mondhatjuk, hogy mindent láttunk, amit csak a képzelő erő biztosíthat.

Igazából a hídépítős játékok terén már nehéz bármi újat is mutatni. A cél mindig ugyan az: A-ból B-be átjuttatni a megadott számú járművet, anélkül, hogy tragikus halált halnának a benne lévő utasok. Itt jön a nehezítés a koncepcióban: megadott számú alapanyagból és meghatározott büdzséből kell gazdálkodnunk a híd (már ha a végeredményünk annak nevezhető) elkészítésénél. Ez a rész sem hoz különösebb meglepetést. Az egyetlen dolog, amiért a Poly Bridge kiemelkedik a többi közül, az szerintem az azonnal megosztható instant replay rendszere, és a Steam Workshop integrációja.

Miután elkészítettük életünk hídját, megnézhetjük, hogy működőképes-e a remekmű. Ha átmegy a kocsi örülünk, és a visszajátszását feltölthetjük akár Twitterre is, hogy barátaink láthassák mekkora mérnökök vagyunk valójában. Ha nem megy át a kocsi és össze-vissza töri magát, miközben leesik a szakadékba, akkor még jobban örülünk, és szintúgy megosztjuk ismerőseinkkel az anyagot.

Íme pár visszajátszás a Reddit közösségtől, akik folyamatosan kihívásokat írnak ki és versenyeznek, hogy ki tudja a legolcsóbban és legfrappánsabban teljesíteni azokat.

Az irányítás és a menürendszer nagyon egyszerűen kezelhető. Az építés során látható rács is nagyon sokat segít, mert bejelöli azokat a pontokat, amivel az építés helyéről csatlakozni tudunk. Ez nagyon sok hasonló játékban hasznos funkció lenne, mert elég sok visszavonástól mentene meg minket.

Jelenleg még Korai hozzáférésben van a játék, de folyamatosan frissítik és bővítik. Egyelőre még nem írok értékelést, mert sok elem még nem került bele a játékba. Amint a végleges verzióval találkozhatunk, frissíteni fogom a tesztet.

Legfrissebb bejegyzések

A World of Warships: Legends új, ünnepi tartalmai

A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…

2024-12-20

Worshippers of Cthulhu – Korai Hozzáférés betekintő

A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…

2024-12-17

Jön a Wargaming új mech shootere, a Steel Hunters

Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…

2024-12-13

Temporal Purge: Z – Korai Hozzáférés betekintő

A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…

2024-12-13

Dimensionals – Korai Hozzáférés betekintő

A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…

2024-12-12

New Arc Line – Korai Hozzáférés betekintő

Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…

2024-12-11