Kategóriák: PC tesztek

Poly Bridge – Bemutató

9 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

A sandbox játékok mindig megmozgatják a játékosok fantáziáját, mindenkit a maga módján. Az internetes szenzáció, a Poly Bridge esetében sincs ez másképp, aminél már a Steam Workshopban is megoszthatjuk kreálmányaink.

Amikor azt mondom, hogy az emberek kreativitása határtalan, akkor talán nem tudjátok érzékelni a szó valódi súlyát. Ehelyett inkább két végletet mondok:

  • Golden Gate híd
  • Hidraulikával működő fallosz, ami a kocsit bele”löki” a másik oldalon lévő „alagútba”

Azt hiszem, ezek után már mondhatjuk, hogy mindent láttunk, amit csak a képzelő erő biztosíthat.

Igazából a hídépítős játékok terén már nehéz bármi újat is mutatni. A cél mindig ugyan az: A-ból B-be átjuttatni a megadott számú járművet, anélkül, hogy tragikus halált halnának a benne lévő utasok. Itt jön a nehezítés a koncepcióban: megadott számú alapanyagból és meghatározott büdzséből kell gazdálkodnunk a híd (már ha a végeredményünk annak nevezhető) elkészítésénél. Ez a rész sem hoz különösebb meglepetést. Az egyetlen dolog, amiért a Poly Bridge kiemelkedik a többi közül, az szerintem az azonnal megosztható instant replay rendszere, és a Steam Workshop integrációja.

Miután elkészítettük életünk hídját, megnézhetjük, hogy működőképes-e a remekmű. Ha átmegy a kocsi örülünk, és a visszajátszását feltölthetjük akár Twitterre is, hogy barátaink láthassák mekkora mérnökök vagyunk valójában. Ha nem megy át a kocsi és össze-vissza töri magát, miközben leesik a szakadékba, akkor még jobban örülünk, és szintúgy megosztjuk ismerőseinkkel az anyagot.

Íme pár visszajátszás a Reddit közösségtől, akik folyamatosan kihívásokat írnak ki és versenyeznek, hogy ki tudja a legolcsóbban és legfrappánsabban teljesíteni azokat.

Az irányítás és a menürendszer nagyon egyszerűen kezelhető. Az építés során látható rács is nagyon sokat segít, mert bejelöli azokat a pontokat, amivel az építés helyéről csatlakozni tudunk. Ez nagyon sok hasonló játékban hasznos funkció lenne, mert elég sok visszavonástól mentene meg minket.

Jelenleg még Korai hozzáférésben van a játék, de folyamatosan frissítik és bővítik. Egyelőre még nem írok értékelést, mert sok elem még nem került bele a játékba. Amint a végleges verzióval találkozhatunk, frissíteni fogom a tesztet.

Legfrissebb bejegyzések

Monarchy – Teszt

Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…

2024-11-21

Befutott a Mission Impossible – A végső leszámolás szinkronos előzetese

2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…

2024-11-21

Riven – Játékteszt

Egy régi klasszikus átültetve a modern korba.

2024-11-21

Neva – Teszt

A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…

2024-11-20

Alchemist: The Potion Monger – játékteszt

Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!

2024-11-19

Knights Within – Korai Hozzáférés betekintő

A Knights Within egy ígéretes roguelite játék, mely remek játékokból merít ötleteket, és azokat jól…

2024-11-18