9 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

A több platformon is sikeresen bemutatott 2011-es Magicka pillanatok alatt sokak szívét ejtette rabul. A folytatás nem volt kérdéses, a siker azonban nem garantált. Teszt következik.

Aki soha nem találkozott még a Magicka-val, az gyorsan kezdjen el pótolni, ugyanis az egyik legkreatívabb, legszórakoztatóbb és legviccesebb izometrikus nézetű, kooperatív játékról beszélünk. Alapvetően adott egy szép rakás kombinálható varázslat, csöppnyi humor, rengeteg ellenfél, és ha emellé még egy baráti társaságot is képzelünk, akikkel karöltve vágunk a játéknak, máris borítékolt a siker.

A játék története olyan szinten nem lényeges, hogy kár is több mondatot pazarolni rá. Létezik, de senki nem fogja tudni visszamondani elsőre és senki nem is fog odafigyelni arra, hogy mi történik a karakterekkel. A játék lényegét a pályák és a temérdek ellenfél adja, valamint az ezek elpusztítására használható varázslatok. Alapvetően adott hét elemi erő, amit felhasználhatunk: tűz, víz, föld, villám, hideg, pajzs, élet. Ezeket kombinálva viszont számtalan lehetőség nyílik meg a játékos előtt, pláne, ha számításba vesszük, hogy öt varázslatot fűzhetünk egymás mögé. Ezen kívül külön fűszer a játékban, hogy a játékosok egymást is megsebezhetik (ez persze kikapcsolható, de akkor oda a móka jelentős része).

A játékmenetben nem sok változott, a második rész lényegében átvette az első részben tökéletesen működő alapokat, itt-ott kibővítette a lehetőségeket, azonban az újdonságokat meglehetősen szűken mérte, a játékidőről nem is beszélve. Kicsit pörgősebb játékosok akár 4-5 óra alatt is végigmehetnek a pályákon, azonban a különböző kihívások vagy az eltérő bónuszokat adó ereklyerendszer jelentősen megnöveli a játék újrajátszhatóságát.

A Magicka 2-ben a leggyakrabban használt varázslatainkat már gyorsbillentyűkhöz is rendelhetjük, így nem kell mindig összeszedni egyesével a varázslatokat. Ezen kívül helyet kapott a kampányon kívül egy challenge mód is a játékban, ami lényegében a közismert aréna módoknak felel meg. A különböző szörnyek hullámokban érkeznek, a játékosok feladata pedig a színtiszta túlélés.

Összefoglalva a Magicka 2 egy letisztultabb, könnyebb, populárisabb verziója az eredeti játéknak. A teljes egészében 3D-s látvány remek hangulatot biztosít, azonban a játék egyedül hamar unalomba fulladhat. Mindenképpen ismerősökkel, barátokkal érdemes nekivágni a kalandoknak, mivel a program akkor a legerősebb.

Értékelés: 7,5/10

Legfrissebb bejegyzések

A World of Warships: Legends új, ünnepi tartalmai

A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…

2024-12-20

Worshippers of Cthulhu – Korai Hozzáférés betekintő

A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…

2024-12-17

Jön a Wargaming új mech shootere, a Steel Hunters

Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…

2024-12-13

Temporal Purge: Z – Korai Hozzáférés betekintő

A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…

2024-12-13

Dimensionals – Korai Hozzáférés betekintő

A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…

2024-12-12

New Arc Line – Korai Hozzáférés betekintő

Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…

2024-12-11