Bejelentették a Guild Wars 2 első kiegészítőjét, a Heart of Thornst. Az előadás egy viszonylag hosszú és spoilerekkel teli videóval indított, amely már önmagában nagy tartalmat sugallt a nézőközönség számára. Majd következett a tényleges bejelentés.
A Heart of Thorns a jelenlegi Living Storyban felvezetett történetre épül. A kiegészítő új régiója a Heart of Maguuma lesz, amely több rétegből áll majd össze, és a mászásnak nagyon fontos szerepe lesz (amit már a jumping puzzle-öktől és társaiktól már megszokhattunk). Nem vezetnek be új szinteket, tehát a nagy munkával összeszedett szintjeink és armorunk még mindig a legjobb lehet a játékban.
A fontos újítások listáját először is a Mastery rendszer nyitja, amely egy account-alapú PvE karakterfejlődési rendszer. Kalandjaink során mastery-pontokat fogunk majd gyűjteni, amelyekből új képességeket oldhatunk fel, mint például esés esetén siklás (külön kihangsúlyozták, hogy ez egy fontos képesség lesz!), Maguuma lakosainak nyelvének elsajátítása és csataképességek, amelyek az új típusú ellenfelek, bossok legyőzésében segítenek majd nekünk. A rendszer lehetővé teszi majd, hogy amennyiben még nem szereztük meg legendary fegyverünket, akkor a precursorját elkészíthessük, és még új precursorokat is bevezetnek.
Karakter-specializációk: olyan fegyverkombinációkat érhetünk majd el, amelyek ezelőtt nem voltak elérhetők számukra. Egy példát is mondtak erre: a Rangerek druidákká válhatnak majd, megkapják a staff használatának lehetőségét, és így új utility, heal és elit képességeket kapnak. A Necromancerek greatswordot tudnak majd használni (amit már a personal story alatt és a Living Story alatt is láthattunk).
Egy új profession is érkezik a játékba: a Revenant. Egy heavy armort használó kaszt lesz, amely a régi legendák erejét képes a fegyvereivel használni. A műsor elején lévő trailerben Rytlock (aki egy Revenant) már egy ilyen új, eddig ismeretlen armor setben látható, és a varázslatait is láthatjuk akció közben.
A készítők kihangsúlyozták, hogy a Guild Wars 2 alapelvét képviseli a közösségbarát játékstílus, és ezt továbbra is meg akarják tartani, valamint tovább szeretnék fejleszteni azt. A továbbiakban erről lesz szó.
:galeria:
A groupok számára új kihívásokat készítenek, és továbbfejlesztik a meglévő Guildrendszert is. Sokak nagy örömére végre bekerül a Guild Hall rendszer is majd a játékba, amely szociális központul szolgál majd a klánok tagjainak, amit közösen építhetnek és bővíthetnek Maguuma szívében.
A PvP szerelmesei sem maradnak újdonságok nélkül! Egy új Borderland kerül be a rotációba. Az ezen lévő objective-ek elfoglalása és megtartása fontosabb lesz, mint eddig valaha, mert új stratégiai lehetőségeket nyit majd meg a birtokló szerver játékosainak.
Új pvp mód: Stronghold. A mód célja, hogy a supply-ért harcolunk, amikből harcosokat és eszközöket vásárolhatunk, amivel megtámadjuk az ellenfelet, és megöljük a Guild Lordját. A Guild Wars 1 játékosai még jobban örülhetnek majd ennek az újításnak, mert guildként is be lehet lépni ebbe a módba, ahol a guildek egymás ellen harcolnak (GvG), és egy leaderboard-rendszer segítségével követni lehet majd, hogy melyik a világ legjobb PvP guildje.
Az oldalt böngészve a FAQ szekcióban megtaláltam, hogy egyelőre még nincs konkrét megjelenési dátum. A Guild Wars eddigi mentalitását követve ezt a kiegészítőt is csak egyszer kell megvásárolnunk, további havi díj nem lesz. Elérhető lesz majd dobozos és digitális formában is
A White Day: A Labirynth Names Schoolt a koreai Resident Evilként is említhetném, azonban a…
Mit kapunk, ha a szerelmünk a horror zsáner iránt sosem szűnt meg és ezt összekeverjük…
A Slime Rancher folytatása korai hozzáférésébe történt betekintésünk alapján úgy tűnik, messze túl fogja szárnyalni…