A játék augusztusban kezdődött nyílt fejlesztési, majd ezt követő korai hozzáférési szakasza után a végleges verzió is napvilágot lát 2014 elején.
A Limbic Entertainment számos játékossal együtt készítette el a Legacyt, akik visszajelzéseikkel több ponton is beleszólhattak a játék fejlesztésébe, így befolyással lehettek az elérhető funkciókra és a végső minőségre. Az alábbi videóban a fejlesztők beszélnek a Legacyról és a Deluxe kiadásról.
A német fejlesztő által jegyzett játék a klasszikus belsőnézeti RPG-élményt éleszti fel egy körökre osztott harcrendszerű játékban. A Karthal városát felfedező játékosok rengeteg szörnnyel megküzdhetnek az egyszemélyes kalandok során, miközben ősi, varázserővel bíró kincsekre tehetnek szert.
További infók a játékról: https://mightandmagicx-legacy.ubi.com/opendev/blog
Mit kapunk, ha a szerelmünk a horror zsáner iránt sosem szűnt meg és ezt összekeverjük…
A Slime Rancher folytatása korai hozzáférésébe történt betekintésünk alapján úgy tűnik, messze túl fogja szárnyalni…
Tizenegyedik alkalommal rendezi meg a JátékNet az Ország Játéka versenyt, amelyre idén 65 játékot neveztek…
Novemberben jönnek a rosszfiúk (Bad Boys-filmek), lesznek Nicholas Cage- és Dustin Hoffman-válogatások, továbbá érkezik az…