Pár napja derült ki, hogy havidíjas lesz a Bethesda legújabb MMO-ja, és bizony, a Bethesda szeretné elkerülni azt, hogy Live-előfizetés is kelljen a játék használatához.
Pete Hines, a marketingért és PR-kapcsolatokért felelős alelnök kifejtette, hogy a csak multiplayerre építő játékok esetében kivételt kellene tennie a Microsoftnak, hiszen a Gold előfizetést elsődlegesen az Xbox szolgáltatásainak igénybe vételéért, valamint a single és multiplayer játékmódokat is biztosító játékok online használatáért fizetik a felhasználók, míg az MMO-k elé teljesen más céllal ülnek le a játékosok, ráadásul azok saját belső rendszerrel rendelkeznek.
Minderről jelenleg is folynak a tárgyalások a Microsofttal, ám a redmondi cégnek valószínűleg nem érdeke, hogy elessen a plusz bevételtől, hiszen ha egy játéknál megteszik ezt, akkor az összes MMO esetében hasonló kivételezéssel kellene élniük. Az Xbox One bejelentésekor ráadásul kihangsúlyozták, hogy a Live rendszerét felkészítik az MMOk fogadására, többek között arra is, hogy felhőszolgáltatásaikban a fejlesztők elhelyezhessék online világaikat. Kíváncsian várjuk a fejleményeket.
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!
A Knights Within egy ígéretes roguelite játék, mely remek játékokból merít ötleteket, és azokat jól…