Pár napja derült ki, hogy havidíjas lesz a Bethesda legújabb MMO-ja, és bizony, a Bethesda szeretné elkerülni azt, hogy Live-előfizetés is kelljen a játék használatához.
Pete Hines, a marketingért és PR-kapcsolatokért felelős alelnök kifejtette, hogy a csak multiplayerre építő játékok esetében kivételt kellene tennie a Microsoftnak, hiszen a Gold előfizetést elsődlegesen az Xbox szolgáltatásainak igénybe vételéért, valamint a single és multiplayer játékmódokat is biztosító játékok online használatáért fizetik a felhasználók, míg az MMO-k elé teljesen más céllal ülnek le a játékosok, ráadásul azok saját belső rendszerrel rendelkeznek.
Minderről jelenleg is folynak a tárgyalások a Microsofttal, ám a redmondi cégnek valószínűleg nem érdeke, hogy elessen a plusz bevételtől, hiszen ha egy játéknál megteszik ezt, akkor az összes MMO esetében hasonló kivételezéssel kellene élniük. Az Xbox One bejelentésekor ráadásul kihangsúlyozták, hogy a Live rendszerét felkészítik az MMOk fogadására, többek között arra is, hogy felhőszolgáltatásaikban a fejlesztők elhelyezhessék online világaikat. Kíváncsian várjuk a fejleményeket.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…