11 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Csodálatos, érzelmes történetet mesél el a Brothers: A Tale of Two Sons, olyat, amiben egy testvérpár mindent megtesz azért, hogy megmentse beteg Édesapját. Teszteltük az idei esztendő egyik legkáprázatosabb meséjét!

A Brothers: A Tale of Two Sons egyszerű, de minden eddiginél könnyfakasztóbb és érzelmesebb történetet mesél el. Bár maga az alapfelütés, miszerint egy testvérpár útra kel, hogy gyógyírt találjon Édesapjuk betegségére, nincs túlbonyolítva, mégis mély érzelmi töltettel rendelkezik. A játék ugyanis kiválóan ragadja meg a testvérek közötti kötelék fontosságát, így talán nem meglepő, hogy a játékban a két testvért egyszerre, ám mégis külön-külön kell irányítanunk. A két stickkel terelgethetjük a két főhőst, miközben a két ravasz segítségével léphetünk interakcióba a környezetünkkel. Ez elsőre furcsának tűnhet, de némi gyakorlás után könnyedén kézre fog állni.

Az irányításon túl a két szereplő eltérő személyisége és képességei is ráerősítenek arra, ami a játékbeli érzelmi töltetet erősíti. A kisebbik testvér például nem tud úszni, így egy folyón átkelve a nagyobbiknak a nyakában kell átcipelnie. A kisebbik rendre bohókás, szórakozott, a nagyobbik testvér viszont sokkal komolyabb, megfontoltabb, na meg előszeretettel csapja a szelet a hölgyeknek. Mindeközben sokat segít a helyzet beleélésében az is, hogy érthetetlen nyelven motyognak hőseink, így kénytelenek vagyunk gesztusaikat figyelni, ezáltal sokkal könnyebb azonosulni velük, s történetükkel, és sokkal könnyebb elmerülni a játékbeli világ csodáiban is. Ez utóbbiból pedig akad bőven, mert bár a Brothers: A Tale of Two Sons egy végtelenül lineáris kaland, valójában elképesztően változatos helyzetekbe és helyszínekhez sodorja kalandorainkat.

És így könnyebben feledteti a játékossal, hogy az alig három órás játékidő alatt nem sok kihívással találkozunk. A Brothers: A Tale of Two Sons-ban ugyanis elég egyértelműek a logikai feladványok és ügyességi betétek, a kevéske bossharc pedig szintén nem kínál túlságosan komoly fejtörőket. De ez megbocsátható bűn, a Starbreeze Studios ugyanis a Journey-hez hasonló varázslatos mesét igyekezett elmesélni, sikerrel.

Értékelés: 8/10

Legfrissebb bejegyzések

White Day: A Labyrinth Named School – játékteszt

A White Day: A Labirynth Names Schoolt a koreai Resident Evilként is említhetném, azonban a…

2024-11-13

Hollowbody – játékteszt

Mit kapunk, ha a szerelmünk a horror zsáner iránt sosem szűnt meg és ezt összekeverjük…

2024-11-11

Slime Rancher 2 – Korai Hozzáférés betekintő

A Slime Rancher folytatása korai hozzáférésébe történt betekintésünk alapján úgy tűnik, messze túl fogja szárnyalni…

2024-11-09

FORWARD: Escape the Fold – Játékteszt

Indie kártya-alapú dungeon crawler.

2024-11-07

Vlad Circus: Descend Into Madness – Játékteszt

Amikor nem nevet már a bohóc sem...

2024-11-06

Ország Játéka 2024: igazi játékbirodalom költözik az Elevenparkba

Tizenegyedik alkalommal rendezi meg a JátékNet az Ország Játéka versenyt, amelyre idén 65 játékot neveztek…

2024-11-02