A megsűrűsödő negatív vásárlói visszajelzések után az Electronic Arts úgy döntött, a jövőben megjelenő játékoknál felhagy a használt játékpiacot sújtó Online Pass szolgáltatásával.
Az EA vállalati kommunikációjáért felelős igazgatója, John Reseburg a GamesBeatnek jelentette be, a kiadó törli Online Pass szolgáltatását, így a már jövő héten boltokba kerülő Fuse se figyelmeztet majd minket, hogy a lemezhez járó kód segítségével tudjuk csak aktiválni a játék online szekcióját.
Az Online Pass eredetileg azt a célt szolgálta, hogy a kiadók visszaszorítsák a használt játékok piacát. A rendszer úgy működött, hogy az eredeti játékokhoz adott aktivációs kódot csak egyszer lehetett beváltani, így ha másodkézből jutottunk hozzá egy videojátékhoz, akkor újabb tíz dollár kifizetése után kaphattunk csak új kódot, amivel aztán aktiválni tudtuk a multiplayer módot.
Kint jártunk a megújult PlayIT-en. Felnőtt-gamer beszámoló következik...
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…