Az EA véget vetett az Online Pass-nak
A megsűrűsödő negatív vásárlói visszajelzések után az Electronic Arts úgy döntött, a jövőben megjelenő játékoknál felhagy a használt játékpiacot sújtó Online Pass szolgáltatásával.
Az EA vállalati kommunikációjáért felelős igazgatója, John Reseburg a GamesBeatnek jelentette be, a kiadó törli Online Pass szolgáltatását, így a már jövő héten boltokba kerülő Fuse se figyelmeztet majd minket, hogy a lemezhez járó kód segítségével tudjuk csak aktiválni a játék online szekcióját.
Az Online Pass eredetileg azt a célt szolgálta, hogy a kiadók visszaszorítsák a használt játékok piacát. A rendszer úgy működött, hogy az eredeti játékokhoz adott aktivációs kódot csak egyszer lehetett beváltani, így ha másodkézből jutottunk hozzá egy videojátékhoz, akkor újabb tíz dollár kifizetése után kaphattunk csak új kódot, amivel aztán aktiválni tudtuk a multiplayer módot.