A Polygon egy tartalmas cikkben emlékezik meg a még 2010-ben bejelentett, Maverick Hunter kódéven futó Mega Man shooterről. Többek között eddig nem ismert részleteket, soha nem látott képeket és gameplay videókat is közölt a magazin.
A Capcom 2010-ben azzal a céllal gereblyézte össze a Metroid Prime mögött álló tehetségeket, hogy a 8-bites érában népszerű Mega Mant modernizálva egy szélesebb célközönség számára is eladhatóvá tegye. Papíron a koncepció egy ígéretes belső nézetű shooter képét festette le, ami a Mega Man X alapjaira építkezett volna, köztük az újragondolt X-Buster fegyverrel, a főhős képességeivel vagy a klasszikus karakterek újrájával.
Végül a fejlesztésért felelős Armature Studio nagyjából alig fél évet dolgozhatott a játékon, ami prototípusként már játszható is volt, s bár a Polygon forrása szerint ígéretesnek tűnt a projekt, a Capcom végül azelőtt lelőtte azt, mielőtt Keiji Inafune, a Mega Man megálmodója megtette volna ugyanezt.
A Polygon beszámolóját erre találjátok meg, kép és videó társaságában. Utóbbiakból párat mi is beágyaztunk.
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!