A Gears of War-sorozat legújabb részében a franchise gyökereihez térhetünk vissza, így megtudhatjuk, hogy honnan is indult a milliók életét követelő nagy háború.
Az Epic Games és a People Can Fly kooperációjában készülő Gears of War Judgment alaposan eltér a sorozat korábban megjelent epizódjaitól, hiszen meglepő módon nem a nagyszerűen sikerült harmadik rész történeti folytatását, hanem a jól ismert franchise előzményeit élhetjük át benne, méghozzá a Damon Baird és August Cole vezette Kilo Osztag oldalán.
A sorban a negyedik Gears of War-játék azonban mégsem fog radikálisan különbözni elődeitől, a játékmenetet tekintve ugyanis éppen az az intenzív TPS élmény fog várni ránk, amiért már korábban megkedveltük a sorozatot. A sötét és egyben futurisztikus világban játszódó alkotás így csak finomhangolásokon esett át, de megmaradtak a jellegzetességek, példának okáért a kitűnően működő fedezékrendszer vagy a brutális erővel rendelkező, motorfűrésszel kiegészített gépkarabélyok.
A Gears of War Judgment egyébiránt több tekintetben is szeretne visszatérni az első rész által lefektetett útvonalhoz, ami nem csak az ellenfelek számán és méretein mutatkozik majd meg, hanem a lefestett atmoszférán is, ami ismét sötét, komor és kissé kilátástalan lesz. Lényegesen mozgalmasabbnak ígérkeznek az összecsapások is, de egy új fejlesztésű rendszernek köszönhetően a játék arról is gondoskodni fog, hogy egy esetleges újrajátszás esetén ne ugyanabból a fedezékből és ne ugyanakkora létszámmal csapjanak le ránk az ellenfelek. Az összecsapások során egyébiránt nem csak tökéletesen kiképzett csapattársainkra hagyatkozhatunk majd, hanem telepíthető gépágyúkra és lángszórókra is, amelyek alaposan megtámogatnak majd minket a pörgős akciók során.
A legújabb Gears of War egyjátékos kampánya tehát nem is annyira a játékmenet, mint inkább a történet terén kíván majd újdonságokat és érdekességeket felvonultatni, a multiplayer módban viszont már találkozhatunk meglepő frissítésekkel. Az Epic Games példának okáért két új játékmódot is megálmodott az alkotáshoz, amelyek az OverRun és a Free for All névre hallgatnak. A két új lehetőség közül az első titka az óriási térképben rejlik, amelynek bizonyos részei csak az ellenfelek előrehaladásának tempójában tárulnak fel előttünk, és amíg el nem érjük a kitűzött célpontot, addig esélyünk sem lesz arra, hogy győzelmet arassunk. A Free for All ezzel ellentétben a szüntelen akciók szerelmeseinek fog kedvezni, itt ugyanis a sorozatra jellemző csapatmunka helyett egyedül kell boldogulnunk.
A Gears of War Judgment a fentiek alapján az idei év egyik legjobb Xbox 360-exkluzív hardcore videojátékának ígérkezik, ami a jól ismert hangulat és játékmenet miatt már most biztos befutó lehet a franchise rajongói számára.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…