Dan Connors, a Telltale vezérigazgatója, a Wall Street Journalnak adott interjúban elárulta, minden várakozásukat felülmúlta az öt részes The Walking Dead első szezonja, összesen ugyanis 8,5 millió epizódot töltöttek le a rajongók.
Igazán remekül sikerült a november és december hónap a Telltale csapatának, az akkori leárazásoknak köszönhetően ugyanis annyira megugrott a kereslet a The Walking Dead egyes epizódjai iránt, hogy tavaly év végéig bezárólag összesen 8,5 millió epizódot vásároltak meg és töltöttek le a rajongók. Mindezt Dan Connors, a Telltale vezérigazgatója jelentette be a Wall Street Journalnak adott interjúban.
Connors emellett kitért arra is, hogy ezt a sikert részben annak köszönhetik, hogy az elmúlt években szépen fokozatosan építették fel az epizodikus játékok megjelenítéséhez szükséges technológiákat, s ennek a gyümölcse most ért be. A CEO arra is felhívta a figyelmet, hogy érdemes megtartani a mentéseinket, a második szezonban ugyanis valószínűleg nagy hasznukat fogjuk majd venni.
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!