Tomb Raider – Részletek a multiplayer módról
Az ünnepek alatt hivatalossá vált, hogy többjátékos módot is kap majd az új Tomb Raider, aminek első részleteit az Official Xbox Magazine osztotta meg. Ezekből szemezgettük ki a legfontosabbakat.
Ahogy arról tegnap Chilly beszámolt, a Tomb Raider reboot epizódja multiplayer opciót is kap, aminek első részleteit a Official Xbox Magazine januári száma leplezte le.
Az előzetesből kiderül, hogy a játék online szekcióját az Eidos Montreal csapata készíti, s a márciusi premierkor két játékmódot biztosan tartalmazni fog. Az egyik egy Team Deathmatch jellegű móka lesz, amiben a hajótörés túlélőjeként vagy a szigeten élő dögevőként játszhatunk. A pályák nem lesznek túl nagy méretűek, azonban több előre elhelyezett csapdával, rombolható tereptárgyakkal (az előzetes egy hidat emleget), illetve szabadon megmászható objektumokkal bőven fogunk találkozni.
A második játékmód a Rescue lesz, ami egy csapatalapú kihívás lesz. Itt az lesz a feladat, hogy túlélőként megszerezzük a pályákon elhelyezett segélycsomagokat, amiket aztán a kijelölt pontra kell leszállítanunk. A játékosok vérezhetnek, ami nyomot hagy maga után, a sebzett ellenséget pedig jól megkomponált közelharccal tehetjük majd ártalmatlanná.
Emellett lesz egy harmadik mód is, a Cry for Help, de ennek részletei egyelőre nem ismertek.
A játékban fejlődési rendszer (tapasztalati pontjainkat új karakterek megnyitására, és fejlesztésekre költhetjük el) és minden igényt kielégítő testreszabhatósági lehetőségek kapnak majd helyet. Lara sajnos nem lesz választható karakter, de a játék kampányának további szereplői igen. Mindegyik hős egyedi képességek birtosoka lesz, miközben mindegyiknek lesz egy elsődleges fegyvere vagy egy íja. Ha a helyzet úgy hozza, akkor ezen kívül robbanó lövedékeket és a mászásban minket segítő hegymászó fejszét is bevethetjük.
Az új Tomb Raider 2013. március ötödikén debütál, többek között PC, PlayStation 3 és Xbox 360 platformokra.