Kategóriák: Hírek

GDC 2013 – néhány főbb előadás a felhozatalból

12 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Átböngésztük az eddig bejelentett előadásokat és szemináriumokat, és kiválogattunk néhány érdekesebbet a felhozatalból.

Az idei Game Developers Conference március 25. és 29. között lesz megtartva San Franciscóban. Az elsődlegesen szakmai közönség számára összeállított kiállításon számos vezető fejlesztő és kiadó cég képviselteti magát és tart előadásokat vagy szemináriumokat, általában az általuk fejlesztett technológiákról és játékokról. Az alábbiakban az eddig nyilvánosságra hozott programpontok között csemegézünk:

  • Chris Mielke (Epic Games, producer) – Gears of War, Infinity Blade és Fortnite artwork outsourcing
  • Thomas Grip (Frictional Games, creative director) – Penumbra és Amnesia: The Dark Descent game design
  • Scott Selfon (Microsoft Advanced Technology Gorup, senior audio specialist) – hogyan vált a hangok készítése utómunkálatból előmunkálattá; a hangok szerepe a játékélmény részeként
  • Nick Cooper (Epic Games) – Infinity Blade: Dungeons, érintőképernyős bevitel
  • Jim Feng (Tencent) – a League of Legends Kínában
  • Aaron Isaksen (AppAbove) – indie alkalmazások értékesítése
  • Scott Warner (343 Industries, lead game designer) – a Halo 4 új ellenfeleinek megtervezése
  • Will Harbin (Kixeye, CEO) – böngészőalapú játékok
  • Michael Buttner (IO Interactive, technical producer) – Hitman: Absolution character locomotion
  • Damien Kieken, Marc-Alexis Cote, Hugues Ricour, Francois Pelland és Alexander Hutchinson (Ubisoft) – az Assassin's Creed III készítésének koordinálása
  • Dino Ignacio (Visceral Games, lead user interface designer) – a Dead Space 3 felhasználói felülete
  • Gordon Durity (EA Sports, audio director) – környezetfüggő interaktív zene az SSX-ben
  • Andrew Vestal (Blizzard Entertainment) – a Diablo III fordítása
  • Mika Vehkala és Maurizio De Pascale (IO Interactive) – a Hitman: Absolution mesterséges intelligenciája
  • Dave Feltham (BioWare) – a Mass Effect 3 narratívája

További infók: www.gdconf.com

AddThis Website Tools

Legfrissebb bejegyzések

Old Skies – BetekintőOld Skies – Betekintő

Old Skies – Betekintő

Point and Click kalandjáték időutazással. Csak nehogy megváltoztassuk a jövőt...

2025-05-04
La Quimera – BetekintőLa Quimera – Betekintő

La Quimera – Betekintő

A La Quimera egy látványos FPS Shooter ami a Crysis játékok nyomdokaiba szeretne lépni, azonban…

2025-05-03
Chains of Freedom – játéktesztChains of Freedom – játékteszt

Chains of Freedom – játékteszt

A Chains of Freedom-ot kapjuk, ha az XCOM-ot áthelyezzük Kelet Európába, és az űrlényeket body-horror…

2025-05-03

Inhuman Resources: A Literary Machination – Betekintő

Te mit tennél meg a munkahelyed megtartásáért?

2025-05-02

Phantom Brave: The Lost Hero – Játékteszt

A Phantom Brave: The Lost Hero a 2004-es Phantom Brave folytatása, és bár a sorozat…

2025-05-02