GDC 2013 – néhány főbb előadás a felhozatalból
Átböngésztük az eddig bejelentett előadásokat és szemináriumokat, és kiválogattunk néhány érdekesebbet a felhozatalból.
Az idei Game Developers Conference március 25. és 29. között lesz megtartva San Franciscóban. Az elsődlegesen szakmai közönség számára összeállított kiállításon számos vezető fejlesztő és kiadó cég képviselteti magát és tart előadásokat vagy szemináriumokat, általában az általuk fejlesztett technológiákról és játékokról. Az alábbiakban az eddig nyilvánosságra hozott programpontok között csemegézünk:
- Chris Mielke (Epic Games, producer) – Gears of War, Infinity Blade és Fortnite artwork outsourcing
- Thomas Grip (Frictional Games, creative director) – Penumbra és Amnesia: The Dark Descent game design
- Scott Selfon (Microsoft Advanced Technology Gorup, senior audio specialist) – hogyan vált a hangok készítése utómunkálatból előmunkálattá; a hangok szerepe a játékélmény részeként
- Nick Cooper (Epic Games) – Infinity Blade: Dungeons, érintőképernyős bevitel
- Jim Feng (Tencent) – a League of Legends Kínában
- Aaron Isaksen (AppAbove) – indie alkalmazások értékesítése
- Scott Warner (343 Industries, lead game designer) – a Halo 4 új ellenfeleinek megtervezése
- Will Harbin (Kixeye, CEO) – böngészőalapú játékok
- Michael Buttner (IO Interactive, technical producer) – Hitman: Absolution character locomotion
- Damien Kieken, Marc-Alexis Cote, Hugues Ricour, Francois Pelland és Alexander Hutchinson (Ubisoft) – az Assassin's Creed III készítésének koordinálása
- Dino Ignacio (Visceral Games, lead user interface designer) – a Dead Space 3 felhasználói felülete
- Gordon Durity (EA Sports, audio director) – környezetfüggő interaktív zene az SSX-ben
- Andrew Vestal (Blizzard Entertainment) – a Diablo III fordítása
- Mika Vehkala és Maurizio De Pascale (IO Interactive) – a Hitman: Absolution mesterséges intelligenciája
- Dave Feltham (BioWare) – a Mass Effect 3 narratívája
További infók: www.gdconf.com