A napokban adott interjút a 4Gamer magazinnak a Final Fantasy XIII direktora, Motomu Toriyama, aki többek között arról mesélt, hogyan működik majd a Lightning Returns: Final Fantasy 13-ban az időmenedzselés.
Motomu Toriyama, a Final Fantasy XIII sorozat direktor a 4Gamernek nyilatkozva elmondta, amíg a Final Fantasy XIII sztorivezérelt, a Final Fantasy XIII-2 pedig karakterközpontú volt, addig a Lightning Returns: Final Fantasy 13 "világvezérelt" lesz. Mindez azt jelenti, hogy sokkal nagyobb szerep jut a játékban az idő menedzselésének. Miért is?
Azért, mert a Lightning Returns: Final Fantasy 13 játékideje alig tizenhárom napra korlátozódik, így minden eddiginél fontosabb szerepe lesz a nappal-éjszaka ciklusoknak. Tetteink alaposan befolyásolják majd a környezet és természetesen a történet végkimenetelét is, de ami sokkal fontosabb, hogy néhány akció késlelteti, míg néhány sietteti a közelgő apokalipszist.
A harcrendszerért felelős Yuji Abe hozzátette, minden NPC-nek egyedi időbeosztása lesz, és az egyes eseményeket befolyásolja az is, hogy éppen a nap mely szakában járunk. Négy napszakra oszlik majd el egy nap, azaz lesz reggel, délután, este és éjszaka.
A játékról korábban itt írtunk részletesebben.
A Lightning Returns: Final Fantasy 13 valamikor jövőre jelenik meg, PC-re, PlayStation 3-ra és Xbox 360-ra.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…