A napokban adott interjút a 4Gamer magazinnak a Final Fantasy XIII direktora, Motomu Toriyama, aki többek között arról mesélt, hogyan működik majd a Lightning Returns: Final Fantasy 13-ban az időmenedzselés.
Motomu Toriyama, a Final Fantasy XIII sorozat direktor a 4Gamernek nyilatkozva elmondta, amíg a Final Fantasy XIII sztorivezérelt, a Final Fantasy XIII-2 pedig karakterközpontú volt, addig a Lightning Returns: Final Fantasy 13 "világvezérelt" lesz. Mindez azt jelenti, hogy sokkal nagyobb szerep jut a játékban az idő menedzselésének. Miért is?
Azért, mert a Lightning Returns: Final Fantasy 13 játékideje alig tizenhárom napra korlátozódik, így minden eddiginél fontosabb szerepe lesz a nappal-éjszaka ciklusoknak. Tetteink alaposan befolyásolják majd a környezet és természetesen a történet végkimenetelét is, de ami sokkal fontosabb, hogy néhány akció késlelteti, míg néhány sietteti a közelgő apokalipszist.
A harcrendszerért felelős Yuji Abe hozzátette, minden NPC-nek egyedi időbeosztása lesz, és az egyes eseményeket befolyásolja az is, hogy éppen a nap mely szakában járunk. Négy napszakra oszlik majd el egy nap, azaz lesz reggel, délután, este és éjszaka.
A játékról korábban itt írtunk részletesebben.
A Lightning Returns: Final Fantasy 13 valamikor jövőre jelenik meg, PC-re, PlayStation 3-ra és Xbox 360-ra.
Az Abyssus egy vízalatti roguelite FPS kaland lesz, melyben nemsokára a tenger mélyére merülhetünk kincsek…
DC Studios és a Warner Bros. Television által készített a Peacemaker – Békeharcos augusztus 21-én…
Lesz Kék Pelikan, Csongor és Tünde, Hófehér és rengeteg más animációs alkotás. A hatnapos összművészeti…
Point and Click kalandjáték időutazással. Csak nehogy megváltoztassuk a jövőt...
A La Quimera egy látványos FPS Shooter ami a Crysis játékok nyomdokaiba szeretne lépni, azonban…