A Visceral Games alelnöke, Steve Papoutsis a Polygonnak adott interjút, amiben többek között a Dead Space 3 kooperatív módjáról és a Kinect-támogatás mikéntjéről mesélt.
Papoutsis az interjúban elmondta, a Dead Space 3 kooperatív módja tulajdonképpen a kampánytól teljesen független szekció lesz, amiben Isaac olyan játszható karaktert kap maga mellé, akinek saját háttértörténete is lesz. A Visceral Games elnöke mindezt azzal magyarázta, hogy a single módban Isaac teljesen magára lesz hagyva, a játékbeli NPC-k (köztük Carver is) jönnek és mennek, de tartósan sose kapunk magunk mellé kísérőt. A co-op így nem csak plusz játékidőt kínál, de a sztori több, a kampányban el nem mesélt részéről (többek között Carver hátteréről) is lerántja a leplet, ezzel tovább mélyítve azt.
:galeria:
Ami a Kinect-támogatást illeti, az ezúttal kimerül szimpla hangparancsokban, ezek azonban a játékélményt támogatva igyekeznek áramvonalassá tenni azt. Papoutsis úgy véli, hogy játék közben bizonyos helyzetekben senki se szeret menük között túrkálni – ezzel megtörve a játék lendületét – így például a kooperatív módban a gyógyítás, a segítségkérés vagy a Stasis mód aktiválása parancsok segítségével is megoldható lesz.
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!