A Visceral Games alelnöke, Steve Papoutsis a Polygonnak adott interjút, amiben többek között a Dead Space 3 kooperatív módjáról és a Kinect-támogatás mikéntjéről mesélt.
Papoutsis az interjúban elmondta, a Dead Space 3 kooperatív módja tulajdonképpen a kampánytól teljesen független szekció lesz, amiben Isaac olyan játszható karaktert kap maga mellé, akinek saját háttértörténete is lesz. A Visceral Games elnöke mindezt azzal magyarázta, hogy a single módban Isaac teljesen magára lesz hagyva, a játékbeli NPC-k (köztük Carver is) jönnek és mennek, de tartósan sose kapunk magunk mellé kísérőt. A co-op így nem csak plusz játékidőt kínál, de a sztori több, a kampányban el nem mesélt részéről (többek között Carver hátteréről) is lerántja a leplet, ezzel tovább mélyítve azt.
:galeria:
Ami a Kinect-támogatást illeti, az ezúttal kimerül szimpla hangparancsokban, ezek azonban a játékélményt támogatva igyekeznek áramvonalassá tenni azt. Papoutsis úgy véli, hogy játék közben bizonyos helyzetekben senki se szeret menük között túrkálni – ezzel megtörve a játék lendületét – így például a kooperatív módban a gyógyítás, a segítségkérés vagy a Stasis mód aktiválása parancsok segítségével is megoldható lesz.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…