Injustice: Gods Among Us – Az arénák kiválasztása is fontos lesz

12 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Ed Boon, a DC-témájú Injustice: Gods Among Us verekedős játék direktora a Sydney-ben tartott EB Expón arról mesélt, hogy az egyes arénák megválasztása ugyanolyan fontos lesz, mint a megfelelő bunyós kiválasztása.

A Mortal Kombat sorozat atyja az EB Expón elárulta, taktikai szempontból fontos lesz, hogy választott karakterünkkel melyik arénában fogunk harcolni. Az Injustice: Gods Among Us-ban ugyanis interakcióba léphetünk a környezettel, s bizonyos elemek bizony előnyhöz juttathatják a DC hősöket.

 

Boon elmondta, hogy az akció közben folyamatosan változik a környezet, elemek hullanak szanaszét, ezeket pedig bármikor felhasználhatjuk. Például ha az adott arénában látunk egy roncsautót, akkor Superman az erejét használva képes lesz felkapni és neki hajítani az ellenfélnek, Nightwing pedig dobbantónak használva könnyedén a pálya másik végébe repítheti magát. Emellett lesznek többszintes arénák is, ahol akár három különböző helyen is gyepálhatjuk a másikat.

 

Az Injustice: Gods Among Us PlayStation 3-ra, Xbox 360-ra és Wii U-ra fog megjelenni, valamikor 2013 áprilisában.

Legfrissebb bejegyzések

B-PROJECT RYUSEI*FANTASIA – Játékteszt

Minőségi visual novel az idolok világában.

2024-11-14

White Day: A Labyrinth Named School – játékteszt

A White Day: A Labirynth Names Schoolt a koreai Resident Evilként is említhetném, azonban a…

2024-11-13

Hollowbody – játékteszt

Mit kapunk, ha a szerelmünk a horror zsáner iránt sosem szűnt meg és ezt összekeverjük…

2024-11-11

Slime Rancher 2 – Korai Hozzáférés betekintő

A Slime Rancher folytatása korai hozzáférésébe történt betekintésünk alapján úgy tűnik, messze túl fogja szárnyalni…

2024-11-09

FORWARD: Escape the Fold – Játékteszt

Indie kártya-alapú dungeon crawler.

2024-11-07

Vlad Circus: Descend Into Madness – Játékteszt

Amikor nem nevet már a bohóc sem...

2024-11-06