Ed Boon, a DC-témájú Injustice: Gods Among Us verekedős játék direktora a Sydney-ben tartott EB Expón arról mesélt, hogy az egyes arénák megválasztása ugyanolyan fontos lesz, mint a megfelelő bunyós kiválasztása.
A Mortal Kombat sorozat atyja az EB Expón elárulta, taktikai szempontból fontos lesz, hogy választott karakterünkkel melyik arénában fogunk harcolni. Az Injustice: Gods Among Us-ban ugyanis interakcióba léphetünk a környezettel, s bizonyos elemek bizony előnyhöz juttathatják a DC hősöket.
Boon elmondta, hogy az akció közben folyamatosan változik a környezet, elemek hullanak szanaszét, ezeket pedig bármikor felhasználhatjuk. Például ha az adott arénában látunk egy roncsautót, akkor Superman az erejét használva képes lesz felkapni és neki hajítani az ellenfélnek, Nightwing pedig dobbantónak használva könnyedén a pálya másik végébe repítheti magát. Emellett lesznek többszintes arénák is, ahol akár három különböző helyen is gyepálhatjuk a másikat.
Az Injustice: Gods Among Us PlayStation 3-ra, Xbox 360-ra és Wii U-ra fog megjelenni, valamikor 2013 áprilisában.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…