A UbiSoft semmit se szeretne a véletlenre bízni, így fennállásának eddigi legnagyobb büdzséből gazdálkodó reklámkampányával igyekszik majd népszerűsíteni az Assassin’s Creed III-at.
A sűrű karácsonyi szezonban az Assassin's Creed III-nak olyan ellenfelekkel kell majd szembenéznie, mint a FIFA 13 vagy a Call of Duty: Black Ops 2. A UbiSoft azonban minden lehetőséget szeretne megragadni, hogy a sorozat lezáró darabja méltó elismerést kapjon, így csak az Egyesült Királyságban négymillió fontos reklámkampányt indítanak a franciák. Ennek első állomása lesz az Eurogamer Expó, de később az Earl's Court állomáson is zajlik majd egy nagyobb promóció, illetve komoly tévés jelenlétre is számíthatunk.
Az Assassin's Creed III PlayStation 3-ra és Xbox 360-ra október harmincegyedikén mutatkozik be, míg PC-re egy hónappal később, november huszonharmadikán érkezik a harmadik rész. A Wii U-s epizód november harmincadikán jelenik meg.
Októberben félelmetesen jó filmek érkeznek a Maxra. A halloweenre készülve rengeteg horrorfilm válik elérhetővé, utolsó…
A Whiteout súlytotta világban New London megállt a saját lábán, azonban ahogy a város fejlődik,…
A kínai mitológiai Zodiacjai keresik azt, aki elfoglalja a tizenharmadik helyét, készen állsz a próbáikra?
A Ratten Reich egy olyan RTS, amely egy steampunk/dieselpunk világban játszódik amiben egerek, patkányok, csótányok…
A Persona 3 Epilógusa DLC formájában elérhető. Ez az Episode Aigis - The Answer fejezet…
A klasszikus JPRG visszatér, szebb külsővel, és az eredeti játék minden pozitívumával!