A FIFA 13-ban a sok-sok újdonság mellett a korábbi részek bizonyos elemei is megújulnak vagy fejlődnek, köztük a támadó focit előtérbe helyező AI is, amiről most egy fejlesztői naplót is tudunk mutatni.
Tegnap óta már Ti magatok is meggyőzödhettek róla, hogy a FIFA 13 milyen minőséget képvisel, s pontosan mennyit változott az egy évvel ezelőtt megjelent előző számozott epizódhoz képest, hiszen tegnap PC-n és Xbox 360-on, ma pedig PlayStation 3 is bemutatkozott a játék demója.
Éppen ezért a már megszerzett tapasztalat fényében érdekes lehet meghallgatni a játék producerét, Nick Channont az Attacking Intelligence rendszerről, ami nem csak gördülékenyebb működést kapott, de több támadási opciót is kínál, így a gólszerzés is könnyebb lesz majd.
A FIFA 13 Európában szeptember huszonhetedikén jelenik meg, s ha szeretnéd, mi mindent kínál majd az új rész, akkor olvasd el előzetesünket.
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!
A Knights Within egy ígéretes roguelite játék, mely remek játékokból merít ötleteket, és azokat jól…
Az Oxide games műhelyéből érkezett egy 4X játék, ahol a győzelemnek nem feltétele az, hogy…
Az ATLUS 35 évnyi tapasztalattal, a Persona és Shin Megami Tensei sorozatokból merítve és rengeteg…