12 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

A FIFA 13-ban a sok-sok újdonság mellett a korábbi részek bizonyos elemei is megújulnak vagy fejlődnek, köztük a támadó focit előtérbe helyező AI is, amiről most egy fejlesztői naplót is tudunk mutatni.

Tegnap óta már Ti magatok is meggyőzödhettek róla, hogy a FIFA 13 milyen minőséget képvisel, s pontosan mennyit változott az egy évvel ezelőtt megjelent előző számozott epizódhoz képest, hiszen tegnap PC-n és Xbox 360-on, ma pedig PlayStation 3 is bemutatkozott a játék demója.

Éppen ezért a már megszerzett tapasztalat fényében érdekes lehet meghallgatni a játék producerét, Nick Channont az Attacking Intelligence rendszerről, ami nem csak gördülékenyebb működést kapott, de több támadási opciót is kínál, így a gólszerzés is könnyebb lesz majd.

 

A FIFA 13 Európában szeptember huszonhetedikén jelenik meg, s ha szeretnéd, mi mindent kínál majd az új rész, akkor olvasd el előzetesünket.

Legfrissebb bejegyzések

Riven – Játékteszt

Egy régi klasszikus átültetve a modern korba.

2024-11-21

Neva – Teszt

A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…

2024-11-20

Alchemist: The Potion Monger – játékteszt

Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!

2024-11-19

Knights Within – Korai Hozzáférés betekintő

A Knights Within egy ígéretes roguelite játék, mely remek játékokból merít ötleteket, és azokat jól…

2024-11-18

Ara: History Untold – játékteszt

Az Oxide games műhelyéből érkezett egy 4X játék, ahol a győzelemnek nem feltétele az, hogy…

2024-11-17

Metaphor ReFantazio – játékteszt

Az ATLUS 35 évnyi tapasztalattal, a Persona és Shin Megami Tensei sorozatokból merítve és rengeteg…

2024-11-16