A FIFA 13-ban a sok-sok újdonság mellett a korábbi részek bizonyos elemei is megújulnak vagy fejlődnek, köztük a támadó focit előtérbe helyező AI is, amiről most egy fejlesztői naplót is tudunk mutatni.
Tegnap óta már Ti magatok is meggyőzödhettek róla, hogy a FIFA 13 milyen minőséget képvisel, s pontosan mennyit változott az egy évvel ezelőtt megjelent előző számozott epizódhoz képest, hiszen tegnap PC-n és Xbox 360-on, ma pedig PlayStation 3 is bemutatkozott a játék demója.
Éppen ezért a már megszerzett tapasztalat fényében érdekes lehet meghallgatni a játék producerét, Nick Channont az Attacking Intelligence rendszerről, ami nem csak gördülékenyebb működést kapott, de több támadási opciót is kínál, így a gólszerzés is könnyebb lesz majd.
A FIFA 13 Európában szeptember huszonhetedikén jelenik meg, s ha szeretnéd, mi mindent kínál majd az új rész, akkor olvasd el előzetesünket.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…