A Microsoft Game Studios kreatív igazgatója a Torinóban megrendezendő konferencián fog egy bemutatót tartani a Halo 4 készítéséről.
Josh Holmes elismert videojáték-producer és -fejlesztő, a neve pedig a Halo névvel executive producerként és kreatív igazgatóként fonódott össze. Josh korábban filmszínészként kereste a kenyerét, majd elment dolgozni az EA-hoz. 2009-ben érkezett meg a Microsofthoz, ahol a Haloy Waypoint és a Halo Reach munkálataiban vett részt.
A 343 Industries három éve jött létre, és a feladatuk, hogy átfogják a Halo univerzummal kapcsolatos termékeket, történeteket és tartalmakat. November 6-án jelenik meg a stúdió első belső fejlesztésű játéka, a Halo 4. Az előadás keretein belül Josh beszélni fog azokról a nehézségekről, amiket a közel 100 ezer évnyi kitalált történelemmel rendelkező és különféle formátumokban is jelen lévő univerzum háttéranyagának feldolgozása és átfogása okoz, illetve ismerteti a stúdió létrehozásának történetét is.
A digitális filmekkel, számítógépes grafikával, 2D és 3D animációval foglalkozó VIEW konferenciát az Olaszországi Torinóban tartják, október 16. és 19. között. További információk: http://www.viewconference.it/
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!