Az ide GamesComon mutatkozott be a klasszikus XCOM: Enemy Unknown újragondolásának többjátékos módja, amiről ezúttal Jake Solomon, a Firaxis vezető dizájnere mesél.
Az XCOM: Enemy Unknown multiplayer porciójában két alakulat csap össze, akik 10-10 ezer ponttal vágnak neki a játéknak. A kapott pontokat felszerelésekre, fegyverekre és egyéb kiegészítőkre költhetik a csapatok, akiknek az lesz a feladata, hogy az ellenséges alakulat csapattagjait kiiktassák.
A játék Európában október tizenkettedikén jelenik meg, PC-re, PlayStation 3-ra és Xbox 360-ra egyaránt.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…