Az Infinity Ward korábbi közösségi menedzserének, Robert Bowlingnak első új játéka, a Human Element igyekszik majd összemosni a valóság és a játék határait, így a túléléshez olykor valós erőforrásokra is szükségünk lesz.
Bowling a GameIndustry-nak adott interjúban elmondta, a Human Element aspektusa dinamikusan változik, mégpedig olyan összetevők szerint, mint a nem, a helyszín, a személyazonosságunk vagy éppen a platform, amin éppen játszunk. Az így kialakult élményt ráadásul cross-platform funkciók fogják tovább színesíteni, ami nem csak arra ad majd lehetőséget, hogy saját hősünk történetét menedzseljük bárhonnan, hanem arra is, hogy akár szövetségeket alkotva felosszuk egymás között a teendőket.
Az ex-Infinity Wardos példának a következőt hozta fel: Ha a játékban sérült karaktered számára sehol se találsz megfelelő orvosságot, akkor elég, ha mobiloddal vagy tablettel elmész egy gyógyszertár mellé, és a Google Maps vagy a FourSquare segítségével bejelentkezel onnan, s máris hozzájuthatsz a szükséges gyógyszerhez vagy kötszerhez.
A Human Element valamikor 2015-ben fog megjelenni, next-gen konzolokra, PC-re és mobil eszközökre.
A White Day: A Labirynth Names Schoolt a koreai Resident Evilként is említhetném, azonban a…
Mit kapunk, ha a szerelmünk a horror zsáner iránt sosem szűnt meg és ezt összekeverjük…
A Slime Rancher folytatása korai hozzáférésébe történt betekintésünk alapján úgy tűnik, messze túl fogja szárnyalni…