Todd Papy, a God of War előzményeket elmesélő Ascension direktora a Game Informernek adott interjúban mesélt a játék spártai antihősének jelleméről, amely némileg finomodni fog az új részben.
Papy véleménye szerint a harmadik részben Kratos egy igazi seggfej volt, egy olyan antihős, aki gátlástalanul átgázolt mindenkin, csak azért, hogy elérje a célját. A játékosok többsége így nem igazán tudott azonosulni a szereplővel, csak sodródtak az eseményekkel, így a God of War: Ascensionben Kratos személyisége finomodni fog, s Papy ígérete szerint sokkal szerethetőbb lesz, mint korábban.
Ezt többek között azokon a lelki folyamatokon keresztül próbálják meg ábrázolni, amelyeken spártai harcos éppen végigmegy. A God of War: Ascension ugyanis fél évvel azután játszódik, hogy Kratos meggyilkolta feleségét és gyermekét, ezzel eladva a lelkét az ördögnek.
Az új epizód március tizenkettedikén jelenik meg, kizárólag PlayStation 3-ra.
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!
A Knights Within egy ígéretes roguelite játék, mely remek játékokból merít ötleteket, és azokat jól…