Todd Papy, a God of War előzményeket elmesélő Ascension direktora a Game Informernek adott interjúban mesélt a játék spártai antihősének jelleméről, amely némileg finomodni fog az új részben.
Papy véleménye szerint a harmadik részben Kratos egy igazi seggfej volt, egy olyan antihős, aki gátlástalanul átgázolt mindenkin, csak azért, hogy elérje a célját. A játékosok többsége így nem igazán tudott azonosulni a szereplővel, csak sodródtak az eseményekkel, így a God of War: Ascensionben Kratos személyisége finomodni fog, s Papy ígérete szerint sokkal szerethetőbb lesz, mint korábban.
Ezt többek között azokon a lelki folyamatokon keresztül próbálják meg ábrázolni, amelyeken spártai harcos éppen végigmegy. A God of War: Ascension ugyanis fél évvel azután játszódik, hogy Kratos meggyilkolta feleségét és gyermekét, ezzel eladva a lelkét az ördögnek.
Az új epizód március tizenkettedikén jelenik meg, kizárólag PlayStation 3-ra.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…