Maxime Beland, a UbiSoft kreatív igazgatója a Game Informernek adott interjút, amiben szó esett az E3-on leleplezett Splinter Cell: Blacklistről is, amiben ezúttal már komoly morális választásokra is sor fog kerülni.
Beland elárulta, hogy nagyon örülnek neki, hogy realisztikusabbá teszik Sam Fisher következő történetét, ugyanis a játékos így úgy érezheti, hogy egy igazi katona bőrébe bújva teljesíti a küldetéseket. A kreatív igazgató elmondta, a játékban sokszor nem az lesz a legfontosabb kérdés, hogy a "jó" vagy "rossz" közül választunk-e, hanem, hogy a "rossz" vagy a "még rosszabb" közül melyiket ítéljük meg az adott helyzetben megfelelőnek.
Ilyen szituációk lesznek például az E3-as bemutatóban is látott kihallgatások, ahol az információ kicsikarása után eldönthetjük, élve hagyjuk-e az illetőt, vagy szimplán végzünk vele.
A Splinter Cell: Blacklist 2013. március huszonkilencedikén jelenik meg, PC-re, PlayStation 3-ra és Xbox 360-ra.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…