Cliff Bleszinski végzett az egyszerű és könnyű játékokkal. A Gears of War: Judgment nehéz lesz, nagyon.
A Gears of War sorozat atyja úgy érzi, hogy a mia játékok túl könnyűek, ezért legújabb alkotásában ígéri, hogy meg fogunk szenvedni a végigjátszással. Szerinte az olyan játékok, mint a Dark Souls és a Demon's Souls azért olyan népszerűek, mert ténylegesen megkövetelik a játékostól, hogy próbálkozzanak újra és újra.
"- Az egyszerű mód továbbra is egyszerű lesz, ha csak a grafikát akarod megnézni és nem akarsz meghalni, akkor ez neked való. Minden más fokozat azonban nehéz lesz, és meg fogsz halni. A Judgment kooperatív multiban valódi csapatként kell játszani. Ha a társam nem támaszt fel és nem játszunk csapatként, akkor meg fogunk halni. Nem baj, ah meghalunk párszor a játékban, ilyenkor más stratégiát is ki lehet próbálni" – nyilatkozta Bleszinski. Hozzáfűzte még azt is, hogy ha ez a játék nem fog megizzasztani, akkor rosszul végezték a munkájukat.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…