Vészes tempóban közeleg a Capcom fantasy-szerepjátékának, a Dragon’s Dogmának a premierje, így besűrűsödtek a játék sárkányvadászós kedvcsinálói, köztük egy fejlesztői naplóval és a kaland premier előtti utolsó trailerével.
Hiroyuki Kobayashi, a Dragon's Dogma producere két és fél héttel a játék premierje előtt a CVG-nek adott interjúban elmondta, tudatos döntés volt a kooperatív mód mellőzése, ugyanis kezdetek óta azt szerették volna, hogy a játék története egy egyszemélyes kaland legyen, amiben a sokat emlegetett Pawn-rendszer lesz csak segítségünkre. A producer azt is elárulta, szinte biztosan nem lesz PC-s verzió a játékból, viszont egy folytatás lehetőségét nem zárta ki, ami véleménye szerint már csak a következő generációban jelenhet meg.
A Dragon's Dogma Európában május huszonötödikén fog megjelenni, PlayStation 3-ra és Xbox 360-ra.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…