Jamie Keen, a Far Cry 3 vezető dizájnere az IGN-nek adott interjúban elmondta, tanultak a Far Cry 2 hibáiból, így a harmadik részben komoly szerepe lesz a felfedezésnek és a kutatásnak.
Keen elárulta, minden cselekedetünk kihatással lesz majd a környezetre, s bár részletekbe nem ment bele, azt azért elmondta, a trópusi sziget folyamatosan visszajelzések formájában reagál majd tetteinkre, így mielőtt belevágunk az újabb és újabb küldetésekbe, érdemes lesz felfedezni a környéket. Ez már csak azért is érdekes lehet, mert a Far Cry 2-vel szemben nem igazán lesznek határok a harmadik részben, ráadásul a felfedezés és kutatás is egyfajta célként fog a szemünk előtt lebegni, így nem fogjuk úgy érezni, hogy csak a játékidőt szeretné kitolni vele a UbiSoft.
Példaként az Afrikában játszódó második rész gyémántgyűjtögetését hozta fel a vezető dizájner, aki elmondta, az új részben ismét komoly szerep jut majd a gyűjtögetésnek. A fegyverek, lőszerek mellett például gyógynövényeket, keresgélhetünk, vadászhatunk, és persze a mellékküldetések során pénzt is kereshetünk.
A Far Cry 3 szeptember hatodikán fog megjelenni, PC-re, PlayStation 3-ra és Xbox 360-ra.
Kint jártunk a megújult PlayIT-en. Felnőtt-gamer beszámoló következik...
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…