Kategóriák: Hírek

Unreal Engine 4 – Brutális erőforrás kell a futtatásához

13 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Tim Sweeney, az Epic elnöke a DICE Summit 2012-en tartott előadásán elárulta, megközelítőleg tíz darab Xbox 360 ereje lesz szükséges Unreal Engine 4 Samaritan demójának meghajtásához.

A tavalyi GDC-n mutatta be az Epic az akkor még az Unreal Engine 3 továbbfejlesztett változatával készült Samaritan techdemót, amiről a minap úgy nyilatkozott Tim Sweeney, a stúdió elnöke, hogy az idén biztosan bemutatásra kerülő Unreal Engine 4-el készült változatának futtatásához minimum tíz darab Xbox 360 erőforrására lesz szükség.

 

A DICE Summit 2012 eseményen három darab GTX580 VGA-val felszerelt gépen futtatták a demót, aminek elindításához 2.5 terraFLOPS számítási kapacitásra van szükség.

Legfrissebb bejegyzések

White Day: A Labyrinth Named School – játékteszt

A White Day: A Labirynth Names Schoolt a koreai Resident Evilként is említhetném, azonban a…

2024-11-13

Hollowbody – játékteszt

Mit kapunk, ha a szerelmünk a horror zsáner iránt sosem szűnt meg és ezt összekeverjük…

2024-11-11

Slime Rancher 2 – Korai Hozzáférés betekintő

A Slime Rancher folytatása korai hozzáférésébe történt betekintésünk alapján úgy tűnik, messze túl fogja szárnyalni…

2024-11-09

FORWARD: Escape the Fold – Játékteszt

Indie kártya-alapú dungeon crawler.

2024-11-07

Vlad Circus: Descend Into Madness – Játékteszt

Amikor nem nevet már a bohóc sem...

2024-11-06

Ország Játéka 2024: igazi játékbirodalom költözik az Elevenparkba

Tizenegyedik alkalommal rendezi meg a JátékNet az Ország Játéka versenyt, amelyre idén 65 játékot neveztek…

2024-11-02