Tim Sweeney, az Epic elnöke a DICE Summit 2012-en tartott előadásán elárulta, megközelítőleg tíz darab Xbox 360 ereje lesz szükséges Unreal Engine 4 Samaritan demójának meghajtásához.
A tavalyi GDC-n mutatta be az Epic az akkor még az Unreal Engine 3 továbbfejlesztett változatával készült Samaritan techdemót, amiről a minap úgy nyilatkozott Tim Sweeney, a stúdió elnöke, hogy az idén biztosan bemutatásra kerülő Unreal Engine 4-el készült változatának futtatásához minimum tíz darab Xbox 360 erőforrására lesz szükség.
A DICE Summit 2012 eseményen három darab GTX580 VGA-val felszerelt gépen futtatták a demót, aminek elindításához 2.5 terraFLOPS számítási kapacitásra van szükség.
A White Day: A Labirynth Names Schoolt a koreai Resident Evilként is említhetném, azonban a…
Mit kapunk, ha a szerelmünk a horror zsáner iránt sosem szűnt meg és ezt összekeverjük…
A Slime Rancher folytatása korai hozzáférésébe történt betekintésünk alapján úgy tűnik, messze túl fogja szárnyalni…
Tizenegyedik alkalommal rendezi meg a JátékNet az Ország Játéka versenyt, amelyre idén 65 játékot neveztek…